Skip to main content

KEY ACCOUNT MANAGER (francia és angol nyelvtudással)

A következő feladatokban számítanak Rád:

  • Kapcsolattartás a kiemelt ügyfelekkel, üzleti megbeszélések szervezése és lebonyolítása
  • Ügyféligények kezelése a jegyrendszerben, ismétlődő mintázatok felismerése, üzleti lehetőségek azonosítása
  • Nagyobb projektek (pl. új weboldalak indítása) koordinálása, belső részlegek munkájának összehangolása
  • Prezentációk készítése és megtartása ügyfeleknek és partnereknek
  • A vállalat képviselete konferenciákon, szakmai eseményeken és üzleti utakon
  • Weboldaltartalom kezelése, frissítése és a kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
  • Folyamatos kommunikáció az ügyfelekkel és a belső csapatokkal a hosszú távú bizalmi kapcsolat érdekében

A pozíció betöltésének feltételei:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Legalább 2 év szakmai tapasztalat ügyfélkapcsolati vagy ügyfélszolgálati területen
  • Aktív, felsőfokú francia nyelvtudás (tárgyalás, prezentáció)
  • Aktív, középfokú angol nyelvtudás (belső kommunikáció, prezentáció)
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek

Előnyt jelent:

  • Tapasztalat digitális ügynökségnél vagy online értékesítésben
  • Autóipari tapasztalat

Amit Partnerünk kínál:

  • Tapasztalati szintnek megfelelő alapbér
  • Medicover egészségbiztosítás
  • Utazási támogatás a jogszabály szerint, külföldi utazásnál a költségek teljes térítése

Egyéb információk:

  • Munkavégzés helye: Budapest 2. kerület (Mechwart liget közelében), heti 4 nap Home Office lehetőség
  • Munkaidő: hétfőtől péntekig, 9:00–17:30 között, rugalmasan kezelve

Amennyiben érdekel a meghirdetett pozíció, küldd el frissített önéletrajzod a „Jelentkezés” gombra kattintva!

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].

KEY ACCOUNT MANAGER (francia és angol nyelvtudással)

Budapest
Home office / Hybrid

Published on 09.09.2025

Share this job now