Skip to main content

KERESKEDELMI MUNKATÁRS

Feladatok:

  • Beszerzés és értékesítés teljeskörű támogatása
  • Kapcsolattartás a beszállítókkal (telefonon/email-en)
  • Import rendelések előkészítése, visszaigazolások, számlák ellenőrzése
  • Kimutatások, statisztikák, prezentációk készítése
  • Kapcsolattartás a területi képviselőkkel, munkájuk támogatása
  • B2B és B2C akciók koordinálása, monitoringja
  • Ügyfélszolgálati teendők / reklamációkezelés
  • Adhoc marketing jellegű feladatok
  • Nagykereskedelmi raktárral való szoros együttműködés
  • Egyéb adminisztratív feladatok ellátása

Követelmények:

  • Minimum középfokú végzettség
  • 3-5 év kereskedelmi területen szerzett tapasztalat
  • Angol nyelv kommunikációképes ismerete szóban és írásban
  • MS Office (Excel, Word, PowerPoint) magas szintű ismerete
  • Proaktív, önálló munkavégzés, valamint csapatjátékos hozzáállás
  • Kiváló problémamegoldó képesség
  • Ügyfélorientált és kreatív gondolkozásmód
  • B kategóriás jogosítvány (saját gépjármű a munkába járáshoz)

Előnyt jelent:

  • Gyógyászati segédeszköz piaci tapasztalat / gyógyászati segédeszköz termékismeret
  • SAP vállalatirányítási rendszer ismerete
  • Észak-Budapesti vagy Szentendre környéki lakóhely

Juttatások:

  • Versenyképes bérezés
  • Cafetria
  • Hosszútávú, bejelentett munkaviszony
  • Mobiltelefon

A munkavégzés helye:

  • Szentendre

Munkaidő:

  • Teljes munkaidő

Jelentkezés módja:

  • Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésedet követően:

  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében mi már nem fogunk részt venni.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].