Ugrás a tartalomra

Pozíció leírása / Job description

Debreceni partnerünkhöz keresünk IT technical support analyst pozícióba kollégát.

  • IT technikai támogatás nyújtása telefonon, személyesen vagy online a felhasználók részére 
  • Hardver- és szoftverigények azonosítása az IT problémák megoldásához 
  • Problémák kezelése a felhasználói / ügyfél-elégedettség biztosításával
  • Dokumentációs feladatok ellátása a hibajegy-kezelő rendszerben 
  • A belső támogatási kéréslistájának szinten tartása 
  • Minden bejelentett esemény időben történő frissítése 
  • A felhasználók hatékony és eredményes IT alkalmazás- és eszközhasználatának biztosítása 
  • IT adminisztrációs és jelentési feladatok ellátása
  • A cég szoftvereinek proaktív használata 
  • Kapcsolattartás belső és külső támogatási csoportokkal, valamint a beszállítókkal/szolgáltatókkal
  • Ügyfélhardver- és szoftverleltár készítése és jelentése (pl. auditok végrehajtása) 
     

Elvárások / Requirements

  • Legalább középfokú végzettség
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Tapasztalat hibajegykezelő rendszerek használatában, valamint új technológiák/szoftverek megtanulásának képessége 
  • Folyamatos együttműködés fenntartása az ügyfelekkel 
  • Információnyújtás ügyfelek, munkatársak és vezetők részére a nyújtott szolgáltatással kapcsolatban
  • Feladatok priorizálása, határidők betartása
  • Önálló munkavégzésre való hajlandóság

Kiváló IT technikai támogatási ismeretek az alábbi területeken: 

  • Microsoft operációs rendszerek (asztali környezet) 
  • Apple iOS, MacOS 
  • VoIP megoldások (telefon, videókonferencia) 
  • Microsoft alkalmazások támogatása 
  • Hordozható eszközök (tabletek, telefonok) 
  • Helyi hálózatok (LAN) 
  • Távoli hozzáférés – VPN, RDP 
  • LAN protokollok ismerete, pl. TCP/IP 
  • Kétfaktoros hitelesítési technológiák 
  • Biztonsági frissítések (szoftverek) 
  • Infrastruktúra hardver (routerek, switchek) 
  • Fájlszerverek (fizikai, virtuális) 
  • Hálózati operációs rendszerek (Linux, VMWare, Microsoft) 

Amit nyújtunk / Benefits

  • A szükséges tudás megszerzéséhez fizetett képzést biztosítunk, amelyen nem csak a tudását meríti ki, hanem megismerheti kollégáit, hogy a kezdetektől fogva otthon érezze magát
  • Versenyképes fizetés
  • Cafeteria
    Csapatépítő és szabadidős tevékenységek
  • Modern irodai környezet
  • Próbaidőt követően hibrid munkavégzés lehetősége
  • Előrelépés és hosszú munkalehetőség támogatása 

Randstad Hungária Kft. logó

IT technical support analyst

Debrecen
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 21.07.2025

Állás megosztása