
Pozíció leírása / Job description
Egy nemzetközi háttérrel rendelkező, stabil vállalat budapesti csapatába keresünk új kollégát egy belső kereskedelmi támogató pozícióba, ahol az értékesítési folyamatok, szerződéskezelés és riporting lesz a fókuszban. A szerepkör egyfajta sales operations / sales enablement feladatkör, nem klasszikus sales support vagy adminisztratív munka.
-
Kereskedelmi és partneri szerződések koordinálása és nyomon követése
-
Riportok, forecastok, dashboardok készítése az értékesítési csapat számára
-
Értékesítési eszközök és platformok (pl. Salesforce, QlikView) kezelése
-
Kereskedelmi kampányok és bónuszrendszerek támogatása
-
Kapcsolattartás regionális sales, pricing, marketing és IT csapatokkal
-
Részvétel nemzetközi szintű kereskedelmi projektekben
Elvárások / Requirements
✅ Téged keresünk, ha…
-
Rendelkezel felsőfokú végzettséggel és legalább 1–3 év tapasztalattal multinacionális vagy SSC környezetben
-
Magabiztosan használod az Excelt, és nem riadsz meg a riportálástól vagy elemzéstől
-
Kiválóan beszélsz angolul (írásban és szóban is)
-
Precíz, rendszerszemléletű és proaktív vagy
-
Jól tudsz több terület között koordinálni és egyszerre több feladatra figyelni
Amit nyújtunk / Benefits
-
Stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező vállalat
-
Hibrid munkavégzés: heti több nap home office lehetőség
-
Változatos, nemzetközi projektek és regionális felelősségi kör
-
Kiemelkedő bérezési csomag, éves bónusz és választható juttatások
-
Cafeteria, egészségbiztosítás, utazási kedvezmények és egyéb extra juttatások
-
Hosszú távú fejlődési lehetőség, képzések és belső előrelépés támogatása
