Feladataid lesznek:
- Toborzás és kiválasztás teljes körű menedzselése – hirdetéstől az interjúig
- Vezetők támogatása HR kérdésekben
- Új kollégák zökkenőmentes integrálása
- Elégedettségmérés és megtartási kezdeményezések
- Belső és külső kommunikációs kampányok tervezése, koordinálása
- Külföldi kollégák ügyintézése
- Céges események szervezése (fórum, mikulás, karácsony, kerti party)
- Szoros együttműködés a társterületekkel
Amit kérnek:
- Felsőfokú végzettség
- Legalább 3 év releváns HR tapasztalat
- Naprakész munkajogi tudás
- Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
- MS Office magabiztos használata
- Önálló gondolkodás, komplex látásmód
- Csapatjátékos attitűd
Amit kínálnak Neked:
- Nyitott, barátságos csapat
- Rugalmas munkaidő – nincs törzsidő
- Home office lehetőség
- Modern, jól megközelíthető iroda
- Kávé, tea, gyümölcsnap – nálunk ez alap
Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület
Munkaidő: Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra
Jelentkezés módja:
Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].
Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!