Ugrás a tartalomra

HR GENERALISTA

Feladataid lesznek:

  • Toborzás és kiválasztás teljes körű menedzselése – hirdetéstől az interjúig
  • Vezetők támogatása HR kérdésekben
  • Új kollégák zökkenőmentes integrálása
  • Elégedettségmérés és megtartási kezdeményezések
  • Belső és külső kommunikációs kampányok tervezése, koordinálása
  • Külföldi kollégák ügyintézése
  • Céges események szervezése (fórum, mikulás, karácsony, kerti party)
  • Szoros együttműködés a társterületekkel

Amit kérnek:

  • Felsőfokú végzettség
  • Legalább 3 év releváns HR tapasztalat
  • Naprakész munkajogi tudás
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • MS Office magabiztos használata
  • Önálló gondolkodás, komplex látásmód
  • Csapatjátékos attitűd

Amit kínálnak Neked:

  • Nyitott, barátságos csapat
  • Rugalmas munkaidő – nincs törzsidő
  • Home office lehetőség
  • Modern, jól megközelíthető iroda
  • Kávé, tea, gyümölcsnap – nálunk ez alap

Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület
 

Munkaidő: Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra
 

Jelentkezés módja:
Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésed után?
A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!

HR GENERALISTA

Budapest
Home office / Hibrid

Frissítés dátuma: 08.10.2025

Állás megosztása

Hasonló állások

Budapest
Budapest
Pest megye
Budapest
Szolnok
Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!