Ugrás a tartalomra

HR GENERALISTA

Amit nyújtanak neked:

  • Magyar tulajdonú cégünknél stabil, hosszútávú munkalehetőséget, határozatlan idejű munkaviszonnyal
  • Korszerű, igényes irodai munkakörnyezetet
  • Támogató légkört, emberközpontú vezetést és összetartó, jó hangulatú csapatot
  • Versenyképes juttatási csomagot
  • 100% utazási támogatást távolsági tömegközlekedésre
  • Home office lehetőséget próbaidőszakot követően
  • A munka-magánélet egyensúlyát
  • Kedvezményes belső vásárlási lehetőséget

A pozícióhoz kapcsolódó főbb feladatok:

  • HR feladatok teljeskörű ellátása a központi (~100 fős) telephelyen
  • E2E toborzás-kiválasztás (elsősorban fehérgalléros munkakörökre)
  • Beléptetés, kiléptetés teljeskörű koordinálása
  • Munkaügyi feladatok ellátása, bérszámfejtés támogatása
  • L&D feladatok: képzési rendszer működtetése, képzések szervezése és dokumentálása
  • Kapcsolattartás a munkavállalókkal mindennapi HR kérdésekben
  • Vezetők támogatása HR kérdésekben
  • HR folyamatok fejlesztésekben történő aktív közreműködés
  • Új intézkedések beépítése a HR folyamatokba
  • Együttműködés külső és belső partnerekkel
  • Rendszeres és ad-hoc jellegű riportok, elemzések készítése
  • Szoros együttműködés a vállalat telephelyeivel
  • EB tevékenységekben való aktív részvétel
  • Céges rendezvények szervezése

Ideális jelölt vagy, ha:

  • Legalább középfokú szakirányú végzettséged van
  • Min. 2-3 év szakmai tapasztalattal rendelkezel HR területen, önálló munkavégzésben
  • Középfokú angol nyelvtudásod van (interjúkhoz és együttműködéshez a külföldi kollégákkal)
  • Határozott a fellépésed és kiemelkedő a kommunikációs készséged
  • Naprakész a munkajogi, munkaügyi tudásod
  • Precizitás jellemzi munkádat
  • Lendületes, proaktív, nyitott és megbízható vagy
  • Jó problémamegoldó készséggel rendelkezel
  • MS Office programokat felhasználói szinten kezeled

Előnyt jelent:

  • Nexon program ismerete
  • Felsőfokú szakirányú végzettség

Munkavégzés helye:

  • 1087 Budapest. Könyves Kálmán krt. 48-52.

Munkaidő:

  • Hétfőtől péntekig 8:30-17:00

Jelentkezés módja:

  • Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésed után?

  • Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].

HR GENERALISTA

Budapest
Home office / Hibrid

Frissítés dátuma: 19.09.2025

Állás megosztása

Hasonló állások