Skip to main content

Pozíció leírása / Job description

Gyártópartnerünkhöz keresünk olyan HR-es kollégát, aki  magabiztos szakmai tudással és önállóan tudja támogatni a mindennapi munkaügyi és bérszámfejtési feladatokat, a beléptetési-kiléptetési folyamatokat, valamint más HR-adminisztratív teendőket egy dinamikusan fejlődő gyártócégnél.

 Partnerünknél valódi lehetőséged van arra, hogy részt vegyél HR-rendszerek kialakításában, formálásában – és ezáltal hosszú távon alakítsd a szervezet működését is.

Főbb feladatok:

  Teljes körű munkaügyi adminisztráció: beléptetés, kiléptetés, változások nyomon követése, munkaszerződések, igazolások készítése

⚖️ Munkajogi megfelelőség biztosítása, kapcsolattartás a könyveléssel és bérszámfejtéssel

TB ügyintézés és kapcsolódó bejelentések kezelése

Bérszámfejtés előkészítése

Munkaidő-nyilvántartások kezelése, munkaidőkeret ismerete

Toborzás támogatása: hirdetések kezelése, előszűrés, interjúk szervezése és lebonyolítása

Teljesítményértékelési rendszer támogatása, értékelési folyamatban való részvétel

HR riportok, kimutatások készítése a vezetőség számára

‍♂️ Kapcsolattartás a gyártási területekkel, dolgozói kérdések kezelése

Aktív részvétel a HR-folyamatok fejlesztésében, új ötletek, megoldások kezdeményezése

Elvárások / Requirements

Elvárások:

  • Minimum 2-3 év releváns HR tapasztalat gyártó cégnél
  • Stabil munkajogi, TB és bérszámfejtési ismeretek
  • Tapasztalat munkaidőkeretben történő foglalkoztatással
  • Munkaügyi nyilvántartások magabiztos kezelése
  • HR adminisztrációs tapasztalat (pl. beléptetés, dokumentáció, bejelentések) 
  •  Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban 
  •  Toborzásban szerzett tapasztalat vagy nyitottság a tanulására

Amit nyújtunk / Benefits

Amit kínál partnerünk:

  • Heti 1 nap home office lehetőség a betanulás után
  • Széleskörű HR-feladatok, rendszerépítési lehetőség
  • Stabil háttérrel rendelkező vállalat, nemzetközi környezet 

Randstad Hungária Kft. logó

HR generalista

Szeged
Full time

Published on 10.06.2025

Share this job now

Similar jobs