
Pozíció leírása / Job description
Gyártópartnerünkhöz keresünk olyan HR-es kollégát, aki magabiztos szakmai tudással és önállóan tudja támogatni a mindennapi munkaügyi és bérszámfejtési feladatokat, a beléptetési-kiléptetési folyamatokat, valamint más HR-adminisztratív teendőket egy dinamikusan fejlődő gyártócégnél.
Partnerünknél valódi lehetőséged van arra, hogy részt vegyél HR-rendszerek kialakításában, formálásában – és ezáltal hosszú távon alakítsd a szervezet működését is.
Főbb feladatok:
Teljes körű munkaügyi adminisztráció: beléptetés, kiléptetés, változások nyomon követése, munkaszerződések, igazolások készítése
⚖️ Munkajogi megfelelőség biztosítása, kapcsolattartás a könyveléssel és bérszámfejtéssel
TB ügyintézés és kapcsolódó bejelentések kezelése
Bérszámfejtés előkészítése
Munkaidő-nyilvántartások kezelése, munkaidőkeret ismerete
Toborzás támogatása: hirdetések kezelése, előszűrés, interjúk szervezése és lebonyolítása
Teljesítményértékelési rendszer támogatása, értékelési folyamatban való részvétel
HR riportok, kimutatások készítése a vezetőség számára
♂️ Kapcsolattartás a gyártási területekkel, dolgozói kérdések kezelése
Aktív részvétel a HR-folyamatok fejlesztésében, új ötletek, megoldások kezdeményezése
Elvárások / Requirements
Elvárások:
- Minimum 2-3 év releváns HR tapasztalat gyártó cégnél
- Stabil munkajogi, TB és bérszámfejtési ismeretek
- Tapasztalat munkaidőkeretben történő foglalkoztatással
- Munkaügyi nyilvántartások magabiztos kezelése
- HR adminisztrációs tapasztalat (pl. beléptetés, dokumentáció, bejelentések)
- Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban
- Toborzásban szerzett tapasztalat vagy nyitottság a tanulására
Amit nyújtunk / Benefits
Amit kínál partnerünk:
- Heti 1 nap home office lehetőség a betanulás után
- Széleskörű HR-feladatok, rendszerépítési lehetőség
- Stabil háttérrel rendelkező vállalat, nemzetközi környezet
