Beszélsz Holland nyelven? Érdeklődsz a Technikai támogatás világa iránt? - Akkor itt a helyed!
Csatlakozz partnerünk csapatába, mint Technical Support Analyst!
Feladatok / Tasks
-
Ügyfelek támogatása telefonon, chaten és e-mailen keresztül
-
Termékinformációk nyújtása és rendelésekkel kapcsolatos megkeresések kezelése
-
Hardver- és szoftverproblémák azonosítása és megoldása
-
Panaszkezelés és ügyfél-elégedettség növelése
-
Összetettebb esetek továbbítása a megfelelő belső csapatok felé
-
Adatvédelmi és biztonsági előírások betartása
-
Pozitív, együttműködő kommunikáció fenntartása a csapaton belül és az ügyfelekkel
Amit nyújtunk / Offer
-
Versenyképes fizetés és cafeteria
-
Fizetett betanítás, modern irodai környezet Debrecenben
-
Csapatépítő programok, támogató nemzetközi közeg
-
Hosszú távú fejlődési lehetőség
-
Minimum középfokú végzettség
-
Magabiztos holland (C1) és angol (B2) nyelvtudás, írásban és szóban egyaránt
-
BPO (ügyfélszolgálati) környezetben szerzett tapasztalat
-
Ügyfélközpontú hozzáállás, jó kommunikációs készség
-
Alapvető informatikai ismeretek (pl. MS Office, WLAN, Bluetooth)
-
Pontosság, megbízhatóság, önálló munkavégzésre való képesség
-
Felsőfokú végzettség
-
Technikai érdeklődés vagy tapasztalat