Ugrás a tartalomra

Helpdesk Support diákmunka - Europ Assistance

Helpdesk Support diákmunka - Europ Assistance
Leírás: Szereted megérteni, mi miért nem működik? Pörögsz, ha hibát kell feltárni, rendszert kell átlátni, vagy segítséget kérnek tőled?
Ha van helpdeskes vagy infrastruktúrás tapasztalatod, és szeretnéd fejleszteni a Microsoft-környezetben szerzett tudásodat, ez a hely tökéletes neked!
Feladat:

  • általános felhasználói támogatás, beérkező hibajegyek kezelése, diszpécselése;

  • telefonos és távsegítségnyújtás;

  • Microsoft-alapú irodai infrastruktúra adminisztrálása (Active Directory, Exchange);

  • incidensek és problémák kezelése;

  • munkaállomások telepítése, karbantartása, hardver–szoftver hibajavítás;

  • ismétlődő szerveradminisztrációs feladatok elvégzése leírások alapján;

  • felhasználói dokumentációk frissítése, WIKI tudásbázis bővítése

Óradíj: 2100

Elvárások: 

Feltétel:

  • helpdesk tapasztalat ÉS/VAGY részvétel szerver/hálózat (= Microsoft infrastuktúra) üzemeltetésben

  • minimum középfokú szakirányú végzettség vagy folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok informatikai területen

  • jó kommunikáció, talpraesettség, proaktív problémamegoldás

  • B2-es szintű angol nyelvtudás

  • szabályok, folyamatok betartásának készsége (pl. WIKI, változtatási terv)

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!

Helpdesk Support diákmunka - Europ Assistance

Budapest
Szakmai gyakorlat, diákmunka

Frissítés dátuma: 08.12.2025

Állás megosztása

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!