Helpdesk Support diákmunka - Europ Assistance
Leírás: Szereted megérteni, mi miért nem működik? Pörögsz, ha hibát kell feltárni, rendszert kell átlátni, vagy segítséget kérnek tőled?
Ha van helpdeskes vagy infrastruktúrás tapasztalatod, és szeretnéd fejleszteni a Microsoft-környezetben szerzett tudásodat, ez a hely tökéletes neked!
Feladat:
-
általános felhasználói támogatás, beérkező hibajegyek kezelése, diszpécselése;
-
telefonos és távsegítségnyújtás;
-
Microsoft-alapú irodai infrastruktúra adminisztrálása (Active Directory, Exchange);
-
incidensek és problémák kezelése;
-
munkaállomások telepítése, karbantartása, hardver–szoftver hibajavítás;
-
ismétlődő szerveradminisztrációs feladatok elvégzése leírások alapján;
-
felhasználói dokumentációk frissítése, WIKI tudásbázis bővítése
Óradíj: 2100
Feltétel:
-
helpdesk tapasztalat ÉS/VAGY részvétel szerver/hálózat (= Microsoft infrastuktúra) üzemeltetésben
-
minimum középfokú szakirányú végzettség vagy folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok informatikai területen
-
jó kommunikáció, talpraesettség, proaktív problémamegoldás
-
B2-es szintű angol nyelvtudás
-
szabályok, folyamatok betartásának készsége (pl. WIKI, változtatási terv)