Ugrás a tartalomra

BACK OFFICE MUNKATÁRS

Feladatok:

  • Tőzsdei határidős (BÉT) részvény, deviza és opciós kötések feldolgozása
  • Belföldi bankközi és határidős ügyletek, opciós ügyletek elszámolása
  • Fedezetek ellenőrzése, és intézkedés az esetleges fedezet feltöltésről, átvezetésekről
  • Határidős pozíciók fedezetére történő zárolások és feloldások végrehajtása
  • Prompt és határidős ügyletek napi visszaigazolása
  • Pénz- és értékpapírszámla mozgások könyvelése, ellenőrzése
  • Ügyfélmegbízások könyvelése és teljesítése
  • Nemzetközi ügyletek elszámolása
  • Társasági események követése és könyvelése
  • Részvény, állampapír, kötvény ügyletek elszámolása, számlakivonatok egyeztetése
  • Adatszolgáltatások, kötelező jelentések készítése (BEVA, MNB)
  • Azonnali és határidős értékpapír-, deviza- és áruügyletek elszámolása
  • Likviditáskezelés (Fedezetvizsgálat, Limitfigyelés)

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Word, Excel magas szintű ismerete
  • Önálló, dinamikus munkavégzésre való képesség
  • Rugalmasság, pontosság, kiváló munkabírás

Előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség
  • Befektetési szolgáltatónál, pénzintézetnél, Back Office-ban szerzett tapasztalat
  • Clavis, KID és egyéb banki rendszerek ismerete
  • Angol nyelvtudás

Amit kínálnak:

  • Versenyképes jövedelem
  • Kiváló munkafeltételek
  • Elegáns irodai környezet
  • Dinamikus csapat

Munkavégzés helye:

  • Budapest, II. kerület

Jelentkezés módja:

  • Küldje el lehetőleg fényképes önéletrajzát és motivációs levelét, bérigényének megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezését követően:

  • Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatát, és ha megfelelőnek találják, akkor továbbítják azt megbízónknak.
  • A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].

BACK OFFICE MUNKATÁRS

Budapest
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 29.09.2025

Állás megosztása