
Pozíció leírása / Job description
Nemzetközi hátterű, gyártó-forgalmazó partnerünkhöz keresünk tapasztalt back office munkatársat.
- Adminisztratív támogatás az értékesítési csapat és az üzleti partnerek számára
- Ügyfélrendelések feldolgozása az ERP rendszerben
-
rendelések koordinálása az áru átvételéig
-
Ügyfél/értékesítési képviselő segítése a szállítmány nyomon követésében
-
Szállításokkal kapcsolatos teljeskörű ügyintézés és tájékoztatás (pl. EKÁER)
-
Ügyfélpanaszok feldolgozása, monitorozása, lezárása
Elvárások / Requirements
- középiskolai végzettség
- tapasztalat office asszisztencia területén, preferáltan back office feladatokban szerzett jártasság
- kommunikatív angol nyelvtudás (A2/B1)
- proaktív problémamegoldó hozzáállás
- önálló döntéshozatalra való képesség
- analitikus készség, üzleti gondolkodás, jó időgazdálkodás
- magabiztos MS office tudás (különösen excelben)
Amit nyújtunk / Benefits
- betanulási időszak után heti 2 nap HO
- cafetéria
- karácsonyi bónusz
- céges teljesítménytől függő bónusz
- munkába járás támogatás
