Főbb feladatok:
- Lakásszellőztető ajánlatok készítése
- Kimenő ajánlatok nyomon követése
- Ajánlatokból adódó megrendelések feldolgozása, ügyintézése
- Folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel
Álláshoz tartozó elvárások:
- Középfokú végzettség (érettségi)
- Legalább 1-3 év tapasztalat adminisztratív vagy ajánlatkezelési munkakörben
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek, különösen Microsoft Office programok (Excel, Word) használatában
- Önálló, precíz munkavégzés, ugyanakkor készség a vezetői egyeztetésre és visszacsatolásra
- Ügyfélközpontú hozzáállás, jó kommunikációs készség szóban és írásban
- Rendszerszemlélet, jó problémamegoldó képesség
Előnyt jelent:
- Épületgépészeti vagy műszaki szakirányú végzettség
- Ajánlatkészítésben, megrendeléskezelésben szerzett gyakorlat (épületgépészeti vagy építőipari területen)
- Vállalatirányítási rendszer használatában szerzett tapasztalat (pl. OVIP, MiniCRM)
- Angol vagy német nyelvtudás
- B kategóriás jogosítvány
Amit biztosítanak/kínálnak:
- Kellemes irodai légkör
- Stabil munkahely, hosszú távú munkalehetőség
- Betanulási támogatás és szakmai fejlődési lehetőség
- Változatos feladatkör
- Versenyképes jövedelem
Munkavégzés helye:
- Budapest, XIII. kerület – iroda
Munkaidő:
- Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra
Jelentkezés módja:
- Küldd el lehetőleg fényképes önéletrajzodat a bérigényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].