Ugrás a tartalomra

VÁLLALKOZÁSI ADMINISZTRÁTOR

A következő feladatok várnak Rád:

  • Vállalkozási terület teljes adminisztrációs feladatának ellátása 
  • Árajánlatkérések, árajánlatok rögzítése a vállalatirányítási rendszerben
  • Árajánlatkérések határidejének nyomon követése
  • Alvállalkozói árajánlatok rögzítése 
  • Disztribúciós értékesítés (árajánlat, megrendelés) rögzítése 
  • Heti vállalkozási értekezleten elhangzott feladatok rögzítése 
  • Megnyert ajánlatok átemelése projekt modulba

A megfelelő jelölt vagy, ha:

  • Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
  • Legalább 2 év tapasztalatod van adminisztratív vagy ajánlatkezelési munkakörben (előny ha műszaki vagy épületgépészeti/építőipari területről)
  • Alap számítógépes ismeretekkel rendelkezel: MS Office, Outlook, vállalatirányítási rendszerek
  • Pontos, precíz munkát végzel
  • Önállóan és csapatban is jól működsz

Amit kínálnak Neked:

  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Hosszú távú munkalehetőség alkalmazotti jogviszonyban
  • Szuper csapat, kéthavonkénti csapatépítő programmal
  • Magánhasználatra is engedélyezett mobiltelefon

Munkavégzés helye:

  • Budapest, III. kerület

Jelentkezés módja:

  • Küldd el friss, szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésed után?

  • Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].

VÁLLALKOZÁSI ADMINISZTRÁTOR

Budapest
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 29.07.2025

Állás megosztása