A következő feladatok várnak Rád:
- Vállalkozási terület teljes adminisztrációs feladatának ellátása
- Árajánlatkérések, árajánlatok rögzítése a vállalatirányítási rendszerben
- Árajánlatkérések határidejének nyomon követése
- Alvállalkozói árajánlatok rögzítése
- Disztribúciós értékesítés (árajánlat, megrendelés) rögzítése
- Heti vállalkozási értekezleten elhangzott feladatok rögzítése
- Megnyert ajánlatok átemelése projekt modulba
A megfelelő jelölt vagy, ha:
- Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
- Legalább 2 év tapasztalatod van adminisztratív vagy ajánlatkezelési munkakörben (előny ha műszaki vagy épületgépészeti/építőipari területről)
- Alap számítógépes ismeretekkel rendelkezel: MS Office, Outlook, vállalatirányítási rendszerek
- Pontos, precíz munkát végzel
- Önállóan és csapatban is jól működsz
Amit kínálnak Neked:
- Pozícióhoz illeszkedő bérezés
- Hosszú távú munkalehetőség alkalmazotti jogviszonyban
- Szuper csapat, kéthavonkénti csapatépítő programmal
- Magánhasználatra is engedélyezett mobiltelefon
Munkavégzés helye:
- Budapest, III. kerület
Jelentkezés módja:
- Küldd el friss, szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].