Ugrás a tartalomra

Account Manager

Feladatok: 

  • Partnerkapcsolatok kezelése és fejlesztése, beleértve új partnerek bevonását és a meglévő kapcsolatok erősítését.
  • Ügyfél- és partneradatbázis építése és karbantartása.
  • Piackutatás végzése, ügyféllátogatások szervezése.
  • Az értékesítési folyamat teljes körű kezelése az ajánlatadástól a számlázásig.
  • Értékesítési előrejelzések és piaci jelentések készítése.
  • A vállalat és a termékek aktív képviselete a régióban, szakmai rendezvényeken és ügyféltalálkozókon.
  • Marketingkampányok megvalósításának támogatása.
  • Rendszeres riportálás az értékesítési pipeline-ról és az előrejelzésekről.
  • Szoros együttműködés a vállalat értékesítési és műszaki csapataival, valamint a partnerekkel a teljes értékesítési ciklus során.

Partnerünk elvárásai:

  • Felsőfokú végzettség, sales és marketing vagy más releváns területen (pl. gazdasági, kereskedelmi, üzleti).
  • 3–5 év releváns tapasztalat B2B értékesítésben, termékmenedzsmentben vagy hasonló területen.
  • Kiváló kommunikációs készségek szóban és írásban. 
  • Utazási hajlandóság.
  • Ügyfélközpontú szemlélet, proaktív hozzáállás és problémamegoldó képesség.
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás. 

Amit Partnerünk kínál:

  • Rugalmas munkavégzés és home office lehetőség. 
  • Versenyképes alapbér. 
  • Bónusz. 

Account Manager

Pest
Home office / Hibrid

Frissítés dátuma: 21.06.2025

Állás megosztása