HR generalista
Partnerünk egy 20 éve FM területen sikeresen működő cégcsoport. A vállat nagy hangsúlyt fektet a minőségre egy jól szervezett, modern környezetben. A Te munkádra is szükségünk lesz ,hogy sikeresek legyünk. Amennyiben proaktív vagy és képes vagy precíz és önállóan dolgozni, várunk a 13. kerületi irodánkba.
Milyen feladatok várnak rád?
- Munkaügyi dokumentációk elkészítése, aktualizálása.
- Be és kiléptetések, áthelyezések HR adminisztrációja, koordinációja,
- Toborzás és kiválasztás, interjúztatás szellemi pozíciókra
- Társosztályokkal való aktív kapcsolattartás,
- Új munkatársak beillesztésének segítése
- Vezetők támogatása a dolgozói elégedettség növelése érdekében
- Wellbeing és egyéb programok, rendezvények szervezése
- Munkavállalói kapcsolatok napi szintű kezelése
- Munkajogi kérdések kezelése, szabadságnyilvántartás
- Képzési programok szervezése és végrehajtása
Mit várunk el tőled?
- Felsőfokú végzettség
- Minimum 2-3 év generalista területen szerzett tapasztalat
- Naprakész munkajogi ismeretek
- Magabiztos MS Office számítógépes ismeret
- Önálló és felelősségteljes munkavégzés, eredményorientáltság, proaktivitás
- Jó problémamegoldó és kiváló kommunikációs képesség
Munkavégzés helye:
Budapest, 13. kerület, irodai jelenléttel
Amit nyújtunk a munkádért
- fiatal, dinamikus csapat
- modern munkakörnyezet
- versenyképes bérezés és juttatás
- szakmailag kihívást, kreativitást és fejlődést jelentő feladatok
- gyümölcsnapok, céges rendezvények
- céges laptop, telefon