Magyar tulajdonú egészségügyi, orvosi készülékeket forgalmazást és szervizt ellátó cég munkatársat keres kereskedelmi részleg fejlesztéséhez budapesti központjába, az alábbi munkakörbe:
Kereskedelmi ügyintéző
Feladatok:
- Komplett kereskedelmi folyamatok elvégzése, támogatása, feldolgozása és digitális rendszerben nyomon követése
- Kereskedelmi folyamatok logisztikai felügyelete
- Kereskedelmi be- és kimenő rendelések kezelése magyar és külföldi partnerekkel
- Általános kapcsolattartás a szerződött hazai és külföldi partnerekkel
- Beszállítói ajánlatkérések elkészítése és kiküldése
- Szerződések előkészítése, ellenőrzése, aláírásra vonatkozó időpontok egyeztetése
- Forgalmazott termékek előírásoknak megfelelő dokumentációjának napra készen tartása (tanúsítványok, érvényességének figyelése, tanúsítványok fordítása)
további feladatok: - Az illetékes vezetővel együttműködés, tevékenységének szükségszerű támogatása
- Kereskedelmi vonatkozású készletgazdálkodási feladatok ellátása
- Bel- és külföldi beszállítók szükséges logisztikai feladatainak teljeskörű szervezése (légi-tengeri-közúti szállítások…)
- Kapcsolattartás a szállítmányozókkal
- Vámeljárások ügyintézése
Elvárások:
- Minimum középfokú angol nyelvismeret szóban és írásban egyaránt
- Jó kommunikációs és szervező készség
- Önálló munkavégzés a betanulási időszakot követően
- Proaktív, megoldó hozzáállás
- Precíz, pontos munkavégzés
- Nyitottság új ismeretek megszerzésére
Előnyök:
- Hasonló területen szerzett tapasztalat
- Kereskedelmi területen szerzett tapasztalat
- Pénzügyi ügyintézői területen szerzett tapasztalat
- Jó problémamegoldó képesség
- A munkavégzés adminisztrációja teljes mértékben digitálisan történik, így bármilyen vállalatirányítási rendszer korábbi ismerete és használata előnyt jelent
Amit kínálunk:
- Határozatlan idejű munkaszerződés
- Hosszú távú munkalehetőség
- Versenyképes juttatások
Munkavégzés helye: budapesti központban
Amennyiben magadra ismertél a fentiekben, várjuk fényképes önéletrajzod a "Jelentkezem" gombra kattintva.