Magyar tulajdonú egészségügyi, orvosi készülékeket forgalmazást és szervizt ellátó cég munkatársat keres kereskedelmi részleg fejlesztéséhez budapesti központjába, az alábbi munkakörbe
Kereskedelmi asszisztens
Feladatok:
- Kereskedelmi feladatok rögzítése, feldolgozása
- Kereskedelmi feladatok logisztikai felügyelete
- Kereskedelmi rendelések, elektronikus dokumentumok kereskedelmi csapat munkájának támogatása
- Kapcsolattartás a hazai és külföldi partnerekkel
- Kimenő ajánlatkérések elkészítése és kiküldése
- Szerződések előkészítése, ellenőrzése, aláírásra vonatkozó időpontok egyeztetése
- Forgalmazott készülékek dokumentációjának napra készen tartása (tanúsítványok érvényességének figyelése, tanúsítványok fordítása)
további feladatok: - Cégvezetővel együttműködés, munkájának támogatása
- Kimenő rendelések elkészítése
- Készletgazdálkodási feladatok
- Kimenő rendelések alapján logisztikai feladatok teljeskörű szervezése (légi-tengeri-közúti szállítások)
- Kapcsolattartás a szállítmányozókkal
- Vámeljárások ügyintézése
- Cég eszközeinek, vagyontárgyainak kezelése
Elvárások:
- Minimum középfokú angol nyelvismeret szóban és írásban egyaránt
- Jó kommunikációs és szervező készség
- Önálló munkavégzés a betanulási időszakot követően
- Proaktív, megoldó hozzáállás
- Precíz, pontos munkavégzés
- Nyitottság új ismeretek megszerzésére
Előnyök:
- Hasonló területen szerzett tapasztalat
- Kereskedelmi területen szerzett tapasztalat
- Jó problémamegoldó képesség
- A munkavégzés adminisztrációja teljes mértékben digitálisan történik bármilyen vállalatirányítási rendszer korábbi ismerete és használata előnyt jelent
Amit kínálunk:
- Határozatlan idejű munkaszerződés
- Hosszú távú munkalehetőség
- Versenyképes juttatások
Munkavégzés helye: budapesti központban
Amennyiben magadra ismertél a fentiekben, várjuk fényképes önéletrajzod a "Jelentkezem" gomba kattintva.