Csatlakozz hozzánk, és alakítsd velünk a jövőt!
Dinamikusan fejlődő, nemzetközi gyártóvállalatunkhoz keresünk tapasztalt Adminisztrációs és Üzemeltetési Menedzsert, aki kulcsszerepet vállal az iroda, létesítmények és adminisztratív folyamatok hatékony működtetésében.
Feladatok
- Az iroda, létesítmények, munkavállalói szolgáltatások és adminisztratív támogatás teljeskörű irányítása.
- Ideiglenes iroda kialakításának koordinálása a gyárépítési fázis alatt – a zökkenőmentes működés biztosítása érdekében.
- Irodai eszközök, bútorok, IT infrastruktúra beszerzése és telepítésének vezetése.
- A mindennapi üzemeltetés felügyelete (irodák, étkezde, szállás, közösségi terek).
- Együttműködés a HR csapattal, pénzüggyel és termeléssel a projekt célok támogatása érdekében.
- Külső beszállítókkal való szerződéskötés koordinálása, költségoptimalizálás és adminisztratív költségvetés kezelése.
Elvárások
- Felsőfokú végzettség vagy azzal egyenértékű releváns szakmai tapasztalat.
- Előny: magyar munkajogi, létesítményüzemeltetési vagy EU-s munkavédelmi tanúsítvány.
- Haladó Excel ismeretek, Power BI előny.
- Magabiztos tárgyalási és beszerzési ismeretek.
- Magyar anyanyelv és folyékony angol nyelvtudás (C1); kínai nyelvtudás előnyt jelent.
- MS Office alkalmazások magabiztos használata.
Előny
- Proaktív vagy, szeretsz rendszert vinni a dolgokba, és megoldásorientáltan gondolkodsz.
- Jól tudsz együttműködni különböző osztályokkal.
- Előnyt jelent a Lean vagy Six Sigma módszerek ismerete.
- Magabiztosan kommunikálsz és képviseled az adminisztrációs területet vezetői szinten is.
- Nem riadsz meg a változástól, sőt – inspirál!
Amit ajánlunk
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy fejlődő iparágban.
- Izgalmas kihívások és valódi felelősségi kör egy új gyár indulásánál.
- Nemzetközi háttér, multikulturális csapat.
- Versenyképes juttatási csomag és fejlődési lehetőségek.
További információ
Ha szeretnél részese lenni valami nagyszabásúnak, várjuk jelentkezésedet!