A QUVend Zrt. 2017 óta foglalkozik használt automaták (kávégépek, snackautomaták) importjával és nagykereskedelmével. 2024-től OPROO márkanéven új automatákat is forgalmazunk.
Vevőink elsősorban kelet-európai automata-üzemeltető cégek.
Fontos: a QUVend Zrt. nagykereskedés, nem üzemeltet automatákat.
Telephelyünk és a munkavégzés helye: Budapest, X. kerület (Sárkány Center szomszédságában).
Főbb feladatok (alapvetően teljes munkaidős kollégát keresünk, de nyitottak vagyunk 6 órás munkaviszonyra is)
Az adminisztrációs feladatok kb. a munkaidő felét teszik ki:
- szállítások szervezése, számlázás
- fogyóanyagok megrendelése
- kimutatások, nyilvántartások készítése
- szállítólevelek lefűzése, nyomtatás
- leltárban való részvétel
- egyéb kisebb irodai feladatok
A munka másik fele a marketing támogatása:
- brossúrák, árlisták készítése és nyomtatása
- honlap karbantartása (új termékek feltöltése, hírek kezelése)
- social media oldalak (Facebook, Instagram, LinkedIn) kezelése
Téged keresünk, ha
- Önállóan és felelősségteljesen tudsz dolgozni, szereted a problémákat megoldani
- Nem okoz gondot, ha időnként egyedül dolgozol az irodában
- Elfogadod, hogy a cég ipari környezetben működik
- Magabiztosan kommunikálsz írásban angolul
- Jól kezeled az alapvető irodai szoftvereket (Word, Excel, Canva, esetleg más szerkesztőprogramok), és ismered a Facebook Workspace rendszerét
- Rendelkezel legalább 3 év releváns munkatapasztalattal (adminisztráció/marketing területen előny)
- Kitartó, lelkiismeretes, tanulni vágyó vagy, és szereted, ha a feladatodnak igazi gazdája lehetsz
- Előnyt jelent, ha a környéken laksz vagy könnyen meg tudod közelíteni a telephelyet
Jelentkezés
Várjuk önéletrajzodat a fizetési igényed megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintva.