Megbízónk a hazai és nemzetközi biztosítói szektor kiemelkedő szereplője, a Pénzügyi folyamatszervezési területre Üzleti projekt koordinátor és folyamatszervező munkatársat keres:
Kik vagyunk?
Egy piacvezető, nagy múltú, tőkeerős cég pénzügyi területének folyamatszervező csapata vagyunk. Feladatunk, hogy hatékony, modern és egyszerű pénzügyi folyamatokkal szolgáljuk ki ügyfeleinket, kollégáinkat. Nyitottak vagyunk a piaci újdonságokra és rendületlenül keressük az egyszerű, okos és gyors megoldásokat. Összetartó csapatként kreatív ötleteinkkel ösztönözzük, tudásunkkal támogatjuk egymást.
Feladataid lesznek:
- a biztosító és leányvállalatainak pénzügyi és számviteli folyamatainak elemzése, optimalizálása, automatizálása, folyamat ellenőrzési pontok kialakítása, ezek monitorozása,
- információk elemzése és javaslatok kidolgozása a folyamatok optimalizálására,
- fejlesztési javaslatok megfogalmazása, egyeztetése az üzleti társosztályokkal,
- informatikai fejlesztésekben az üzleti oldal képviselete a pénzügyi és számviteli folyamatok vonatkozásában, üzleti tesztelések szervezése, végrehajtása,
- tervezett változtatások véleményezése pénzügyi és folyamat szakértői szemmel,
- nemzetközi stratégiai projektben a pénzügyi és számviteli stream működésének koordinálása.
Kit keresünk?
- Logikusan és kritikusan gondolkodó, összetett folyamatokat is gyorsan átlátni képes szakértő kollégára van szükségünk, aki:
- gazdasági szakirányú felsőfokú végzettséggel vagy minimum 2 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezik,
- jártas nagyvállalati számviteli és pénzügyi folyamatokban, és az ezeket kiszolgáló vállalatirányítási rendszerek működésében (SAP tapasztalat előnyt jelent),
- szeret rengeteget tanulni és fejlődni mind üzleti, mind IT technológiai szempontból,
- készség szinten jól használja a MS Office alkalmazásokat, különösen az Excelt, Power Pointot, érti a számok mögötti üzleti tartalmat és be is tudja azt mutatni,
- aktív angol nyelvtudással rendelkezik szóban és írásban egyaránt,
- szereti a tiszta, egyszerű dolgokat, és folyamatokat,
- munkáját precizitás, pontosság jellemzi,
- jól kommunikál
Pozíció betöltése során előnyt jelent:
- pénzügyi és számviteli folyamatok ismerete,
- SQL alapismeret,
- SAP felhasználói szintű ismerete,
- üzleti elemzési tapasztalatok, módszertanok (Lean) ismerete,
- projekt koordinációban szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk:
- Hibrid munkavégzés lehetősége
- Rugalmas időbeosztás
- Szakmai fejlődés támogatás
- Sportolási lehetőségek
- Fittneszterem és étterem a székházban
- Béren kívüli juttatások (cafeteria, céges egészségcsomag)
Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!