Érdekel a minőségbiztosítás és szívesen dolgoznál olyan környezetben, ahol a részletekre való odafigyeléseddel valódi értéket teremthetsz?
Csatlakozz egy nemzetközi háttérrel rendelkező ügyfélszolgálati központ csapatához!
Feladataid:
- Beérkező hívások, chatek és e-mailek minőségének monitorozása (szkripthasználat, termékismeret, szolgáltatási standardok).
- Coaching és tréningek tartása az ügyfélszolgálati kollégáknak a csapatvezetővel együttműködésben.
- Minőségi és teljesítménybeli trendek elemzése, fejlesztési javaslatok kidolgozása.
- Kapcsolattartás a monitoring folyamatokban, értékelések készítése, kalibrációs pontszámok meghatározása.
- Rendszeres visszajelzés adása a vezetőségnek, a folyamatok pontos betartásának támogatása.
- Gondoskodás arról, hogy a csapat minden tagja naprakész információkkal rendelkezzen a releváns folyamatokról és dokumentumokról.
Elvárások:
- Minimum középfokú végzettség (felsőfok előny).
- Tapasztalat BPO területen, ügyfélszolgálati és/vagy technikai feladatkörben.
- Bizonyított szakmai tapasztalat a fenti területeken.
- MS Office magabiztos használata.
- Magyar és angol nyelvtudás minimum B2-es szinten.
Amit kínálunk:
- 1 hónapnyi aláírási bónusz
- Versenyképes fizetés
- Cafeteria juttatás
- Csapatépítő és szabadidős programok
- Modern, inspiráló iroda Debrecenben
- Folyamatos képzések és fejlődési lehetőség
Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!