Ugrás a tartalomra

Quality Assurance Specialist - Minőségbiztosítási Specialista

Érdekel a minőségbiztosítás és szívesen dolgoznál olyan környezetben, ahol a részletekre való odafigyeléseddel valódi értéket teremthetsz?
Csatlakozz egy nemzetközi háttérrel rendelkező ügyfélszolgálati központ csapatához!

Feladataid:

  • Beérkező hívások, chatek és e-mailek minőségének monitorozása (szkripthasználat, termékismeret, szolgáltatási standardok).
  • Coaching és tréningek tartása az ügyfélszolgálati kollégáknak a csapatvezetővel együttműködésben.
  • Minőségi és teljesítménybeli trendek elemzése, fejlesztési javaslatok kidolgozása.
  • Kapcsolattartás a monitoring folyamatokban, értékelések készítése, kalibrációs pontszámok meghatározása.
  • Rendszeres visszajelzés adása a vezetőségnek, a folyamatok pontos betartásának támogatása.
  • Gondoskodás arról, hogy a csapat minden tagja naprakész információkkal rendelkezzen a releváns folyamatokról és dokumentumokról.

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség (felsőfok előny).
  • Tapasztalat BPO területen, ügyfélszolgálati és/vagy technikai feladatkörben.
  • Bizonyított szakmai tapasztalat a fenti területeken.
  • MS Office magabiztos használata.
  • Magyar és angol nyelvtudás minimum B2-es szinten.

Amit kínálunk:

  • 1 hónapnyi aláírási bónusz
  • Versenyképes fizetés
  • Cafeteria juttatás
  • Csapatépítő és szabadidős programok
  • Modern, inspiráló iroda Debrecenben
  • Folyamatos képzések és fejlődési lehetőség
Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!

Quality Assurance Specialist - Minőségbiztosítási Specialista

Debrecen
Hajdú-Bihar
Teljes munkaidős
Legalább 1 év tapasztalat
Középiskola

Frissítés dátuma: 20.10.2025

Állás megosztása

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!