Feladatok:
- Számlák kiállítása és kezelése
- Gépjárművekhez kapcsolódó okmányok előkészítése, ellenőrzése
- Nyilvántartások vezetése (pl. jármű-, partner-, szerződés- vagy anyagnyilvántartás)
- Munkaüggyel kapcsolatos adminisztráció (belépés, kilépés, jelenléti ívek, bérszámfejtés előkészítése stb.)
- Kapcsolattartás könyveléssel, partnerekkel, hivatalokkal
- Egyéb általános irodai és adminisztrációs feladatok ellátása
Elvárások:
- Érettségi
Amit nyújtunk:
- Kulturált,klimatizált irodai munkakörnyezet
Előnyök:
- Pénzügyi, könyvelési vagy ügyviteli középiskolai végzettség
- Gazdasági vagy adminisztrációs területen szerzett felsőfokú végzettség
- Pénzügyi és könyvelési alapismeretek
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word)