Ugrás a tartalomra

Irodai adminisztrátor

Feladatok:

  • Számlák kiállítása és kezelése
  • Gépjárművekhez kapcsolódó okmányok előkészítése, ellenőrzése
  • Nyilvántartások vezetése (pl. jármű-, partner-, szerződés- vagy anyagnyilvántartás)
  • Munkaüggyel kapcsolatos adminisztráció (belépés, kilépés, jelenléti ívek, bérszámfejtés előkészítése stb.)
  • Kapcsolattartás könyveléssel, partnerekkel, hivatalokkal
  • Egyéb általános irodai és adminisztrációs feladatok ellátása

 Elvárások:

  • Érettségi

Amit nyújtunk:

  •  Kulturált,klimatizált irodai munkakörnyezet

 Előnyök:

  • Pénzügyi, könyvelési vagy ügyviteli középiskolai végzettség
  • Gazdasági vagy adminisztrációs területen szerzett felsőfokú végzettség
  • Pénzügyi és könyvelési alapismeretek
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word)

Irodai adminisztrátor

Tiszaeszlár
Szabolcs-Szatmár-Bereg
Teljes munkaidős
Pályakezdő / tapasztalat nem szükséges
Középiskola

Frissítés dátuma: 07.08.2025

Állás megosztása