Ugrás a tartalomra

Bér és TB ügyintéző

A BKM BUDAPESTI KÖZMŰVEK Nonprofit Zrt. munkatársat keres

Bér és TB ügyintéző

munkakörbe

Mi a BKM Nonprofit Zrt.-ben a fővárosunkért és annak lakóiért dolgozunk – nap mint nap. Jelen vagyunk a lakosok mindennapi életében; ellátjuk a köztisztasági, a távhőszolgáltatási, a kertészeti és a temetkezési feladatokat, valamint országos szinten nyújtunk kéményseprőipari szolgáltatásokat.  

Csatlakozz hozzánk Budapest fejlődéséért!

Miért jó nálunk dolgozni?

  • egy jó hangulatú közösség tagja lehetsz
  • számítunk újító ötleteidre
  • szakmai konferenciákon vehetsz részt
  • a próbaidő lejártát követően személyre szabott cafeteria-csomagból válogathatsz évente bruttó 513.530 Ft összegben
  • teljesítményértékelés keretében jutalomban részesülhetsz
  • a betanulási időszakot követően heti 1 nap home office-ban is dolgozhatsz
  • az általunk kínált munkarend lehetővé teszi a szabadidőd rugalmasabb beosztását a hétköznapokon
  • támogatjuk a vidékről bejáró munkavállalók utazási költségét
  • kedvező feltételekkel biztosítunk üdülési lehetőséget a Társaság üdülőiben

Milyen feladatok várnak?

  • ellátod és ellenőrzöd a bérszámfejtéssel összefüggő feladatokat (havi munkaidő/távollétek ellenőrzése, adókedvezmények elbírálása/rögzítése, letiltások/levonások kezelése, bérszámfejtési adatok ellenőrzése)
  • elkészíted a bérszámfejtéssel kapcsolatos adatszolgáltatást, illetve a kimutatásokat, bevallásokat és statisztikákat
  • a Társadalombiztosítási kifizetőhely felé intézkedsz az alábbi teendőkről: ellátások elbírálása, számfejtése, ellenőrzése, határozatok, végzések meghozatala
  • ellátod a munkaviszony létesítésével/megszűnésével összefüggő, bérelszámolást érintő feladatokat
  • kiállítod a jövedelemigazolást és az egyéb igazolásokat
  • tartod a kapcsolatot az érintett hatóságokkal, együttműködsz a társosztályokkal, valamint az üzemegységekkel

Mit várunk a munkakör betöltéséhez?

  • rendelkezz bér- és/vagy tb ügyintézői végzettséggel
  • legyen hasonló munkakörben, nagyvállalatnál szerzett 3 év szakmai tapasztalatod
  • legyen naprakész tudásod az adó-, bér- és tb jogszabályok tekintetében, valamint a munkajogi ismereteket illetően
  • használd magabiztosan a Microsoft Office programokat
  • munkádat végezd önállóan, precízen, a határidők betartása mellett
  • előny, ha van felhasználói szintű SAP vállalatirányítási rendszer alapismereted
  • előny a HR/gazdasági/informatikai területen szerzett főiskolai végzettség

A munkavégzés helye:

  • 1116 Budapest, Kalotaszeg utca 31.

Jelentkezés:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, a "Jelentkezem" gomb megnyomását követően küldd el pályázatodat részünkre.

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!

Bér és TB ügyintéző

Budapest
Pest
Teljes munkaidős, Home office / Hibrid
3 -5 év tapasztalat
Középiskola

Frissítés dátuma: 16.10.2025

Állás megosztása

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!