Ugrás a tartalomra

Vevőszolgálati csoportvezető

  • Vevőszolgálati csapat vezetése, működési mutatók teljesítése (rendelés-visszaigazolás, rendeléslezárás, készletkezelés)
  • Kapcsolattartás a társosztályokkal (értékesítés, logisztika, termeléstervezés és pénzügy
  • Ügyfélkapcsolatok koordinálása a rendelésekkel, szállítással, számlázással és reklamációval kapcsolatban
  • SAP-ban a rendeléssel kapcsolatos adminisztráció koordinálása
  • A vevőszolgálati csapat munkájának támogatása, motiválása
  • Részvétel az új ügyfelek bevezetésében
  • Részvétel a minőségbiztosítási feladatokban, az auditokon és az első gyártások jóváhagyásában
  • Közreműködés a kereslettervezésben, az optimális termeléstervezés érdekében
  • Auditokon való részvétel

Elvárások / Requirements

  • Felsőfokú kereskedelmi vagy Közgazdász végzettség
  • Multinacionális környezetben szerzett, több éves vevőszolgálati tapasztalat
  • Magasszintű Ms Office ismeret (Excel!)
  • Magasszintű SAP ismeret
  • Erős angol- ÉS francia nyelvismeret

Amit nyújtunk / Benefits

  • Versenyképes fizetés, alapbéren felüli juttatási csomag (SZÉP kártya, havi bónusz)
  • 13.havi bér
  • Munkába járás támogatása
  • Lakhatási támogatás (költözés esetén)
  • Multinacionális munkakörnyezet kínálta folyamatos fejlődési lehetőség, tréningek
  • Családi- és sportprogramok

a0tbI00000LNKI5QAP

Vevőszolgálati csoportvezető

Somogy
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 07.07.2025

Állás megosztása