Ugrás a tartalomra

Vevői minőségellenőrzési mérnök

A vevői reklamációkkal kapcsolatos KPI-ok teljesítésének nyomon követése, eltérés esetén korrekciós javaslatok kidolgozása

Széria- és field reklamációk kezelése, folyamatos kapcsolattartás vevőkkel (email, telefon, portál)

Moderátorként részvétel reklamációs csapatban, 8D riportok menedzselése

Reklamációs intézkedések határidejének követése

Dokumentációk, riportok készítése és naprakész vezetése

Vevői auditokon való aktív részvétel
Elvárások / Requirements
Felsőfokú végzettség vagy releváns szakmai tapasztalat hasonló területen

Minimum 2 év releváns szakmai tapasztalat

Aktív magabiztos kommunikációképes angol vagy német nyelvtudás

Autóipari szabványok és módszerek ismerete (pl. FMEA, 8D, 5WHY, Ishikawa)

Jó problémamegoldó képesség és feladatorientált hozzáállás

Ügyfélközpontú szemlélet

Előnynek számít:

Autóipar területén szerzett tapasztalat
Amit nyújtunk / Benefits
Versenyképes fizetés, szakmai tapasztalattól függően

Jelenléti bónusz

  1. havi juttatás


Hűségprémium

Bejárás támogatás

Lakhatási támogatás

Céges rendezvények

a0tbI00000Mp9HbQAJ

Vevői minőségellenőrzési mérnök

Kecskemét
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 02.08.2025

Állás megosztása