
Vevői minőségellenőrzési mérnök
A vevői reklamációkkal kapcsolatos KPI-ok teljesítésének nyomon követése, eltérés esetén korrekciós javaslatok kidolgozása
Széria- és field reklamációk kezelése, folyamatos kapcsolattartás vevőkkel (email, telefon, portál)
Moderátorként részvétel reklamációs csapatban, 8D riportok menedzselése
Reklamációs intézkedések határidejének követése
Dokumentációk, riportok készítése és naprakész vezetése
Vevői auditokon való aktív részvétel
Elvárások / Requirements
Felsőfokú végzettség vagy releváns szakmai tapasztalat hasonló területen
Minimum 2 év releváns szakmai tapasztalat
Aktív magabiztos kommunikációképes angol vagy német nyelvtudás
Autóipari szabványok és módszerek ismerete (pl. FMEA, 8D, 5WHY, Ishikawa)
Jó problémamegoldó képesség és feladatorientált hozzáállás
Ügyfélközpontú szemlélet
Előnynek számít:
Autóipar területén szerzett tapasztalat
Amit nyújtunk / Benefits
Versenyképes fizetés, szakmai tapasztalattól függően
Jelenléti bónusz
- havi juttatás
Hűségprémium
Bejárás támogatás
Lakhatási támogatás
Céges rendezvények
a0tbI00000Mp9HbQAJ