
Vevői kapcsolattartó minőségügyi területen
- Szoros kapcsolat kialakítása és fenntartása a vevőkkel a hosszú távú együttműködés érdekében
- Új vevői specifikációk és követelmények feltöltése az intranetre és továbbítása a kollégák felé
- Vevői reklamációk kivizsgálása és hibaanalízisek készítése, nyomon követése
- Gyökérokok feltárása és javító intézkedések bevezetése
- 8D riportok elkészítése a reklamációk kapcsán
- Új gyártósorok bemintázása a vevők felé
- Termék válogatási instrukciók készítése (pl. vevői válogatás esetén)
- Hibakatalógus naprakészen tartása
- Terméktesztek koordinálása
- Minőség- és folyamatfejlesztési lehetőségek azonosítása és megvalósítása
- Közreműködés belső és külső auditokban
- Minőségügyi riportok készítése
Elvárások / Requirements
- Felsőfokú szakirányú végzettség
- Aktív angol nyelvtudás (szóban és írásban)
- Min. 3 év tapasztalat minőségbiztosítási területen
- International Quality Standards ismerete (ISO, IATF, stb.)
Amit nyújtunk / Benefits
- Stabil, hosszú távú karrierlehetőség egy nemzetközi vállalatnál
- Növekvő cég állandó lehetőségeit és kihívásai
- Támogató szakmai környezet, modern technológiai háttér
- Cafeteria
- Éves bónusz
- Bejárás támogatás
- Jó hangulatú csapat
- Modern, nemzetközi környezet
a0tbI00000JVYqeQAH