Ugrás a tartalomra

ÜZLETVEZETŐ (ALKATRÉSZ-ÉRTÉKESÍTÉS)

Feladatok, amikben számítanak Rád:

  • Az üzlet napi szintű vezetése és gépjárműalkatrészek értékesítése
  • Rendelések kezelése (telefonon, interneten)
  • Árukészlet-gazdálkodás (nyilvántartás, utánrendelés, leltározás)
  • Pénzügyi adminisztráció és elszámolás
  • Munkatársak beosztásának, szabadságainak tervezése
  • Üzlettér rendezettségének biztosítása
  • Ügyfélkapcsolatok gondozása, panaszok kezelése
  • Kapcsolattartás a tulajdonosokkal, részvétel havi egyeztetéseken

Akit keresünk:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Legalább 3 év szakmai tapasztalat haszongépjármű-, járműalkatrészek értékesítésében vagy járműszerviz területén
  • B kategóriás jogosítvány
  • Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretek

Előnyt jelent: 

  • Üzletvezetői tapasztalat
  • Angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • Teljesítményalapú bónuszrendszer

  • Stabil, fejlődő vállalati háttér, hosszú távú munkalehetőség

  • Összetartó, támogató csapat, barátságos és családias hangulat

  • Részvétel szakmai eseményeken, rendezvényeken

  • Rendszeres közös programok és csapatépítők, ahol a szakmai élmények mellett a jókedv is garantált

Munkavégzés helye és munkaidő:

  • Nyíregyháza
  • Hétfőtől péntekig váltott műszakban (7:30–16:00, illetve 9:00–17:30), havi 1-2 alkalommal szombaton 8:00–12:00-ig

Érdekel a lehetőség? Várjuk jelentkezésed magyar nyelvű önéletrajzoddal a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].

ÜZLETVEZETŐ (ALKATRÉSZ-ÉRTÉKESÍTÉS)

Szabolcs-Szatmár-Bereg
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 14.07.2025

Állás megosztása