Feladatok, amikben számítanak Rád:
- Az üzlet napi szintű vezetése és gépjárműalkatrészek értékesítése
- Rendelések kezelése (telefonon, interneten)
- Árukészlet-gazdálkodás (nyilvántartás, utánrendelés, leltározás)
- Pénzügyi adminisztráció és elszámolás
- Munkatársak beosztásának, szabadságainak tervezése
- Üzlettér rendezettségének biztosítása
- Ügyfélkapcsolatok gondozása, panaszok kezelése
- Kapcsolattartás a tulajdonosokkal, részvétel havi egyeztetéseken
Akit keresünk:
- Minimum középfokú végzettség
- Legalább 3 év szakmai tapasztalat haszongépjármű-, járműalkatrészek értékesítésében vagy járműszerviz területén
- B kategóriás jogosítvány
- Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Előnyt jelent:
- Üzletvezetői tapasztalat
- Angol nyelvtudás
Amit kínálunk:
-
Teljesítményalapú bónuszrendszer
-
Stabil, fejlődő vállalati háttér, hosszú távú munkalehetőség
-
Összetartó, támogató csapat, barátságos és családias hangulat
-
Részvétel szakmai eseményeken, rendezvényeken
-
Rendszeres közös programok és csapatépítők, ahol a szakmai élmények mellett a jókedv is garantált
Munkavégzés helye és munkaidő:
- Nyíregyháza
- Hétfőtől péntekig váltott műszakban (7:30–16:00, illetve 9:00–17:30), havi 1-2 alkalommal szombaton 8:00–12:00-ig
Érdekel a lehetőség? Várjuk jelentkezésed magyar nyelvű önéletrajzoddal a JELENTKEZÉS gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].