Ugrás a tartalomra

Pozíció leírása / Job description

Budaörsi épületgépészeti és közműszerelvényekkel foglalkozó partnerünk boltjába keresünk tapasztalt, lendületes üzletvezetőt, aki szívesen irányítja a mindennapi működést és koordinál egy 2 fős csapatot.

  • Az üzlet napi operatív működésének irányítása, kapcsolódó szervezési és adminisztrációs feladatok ellátása, ideértve a kassza, készpénz és bankkártya tranzakciók kezelését

  • Áruk beérkezésének és kiszállításának pontos nyomon követése, beszerzési igények készítése és menedzselése

  • Kapcsolattartás a társ területekkel

Elvárások / Requirements

  • közmű és épületgépészeti termékek ismerete

  • értékesítésben szerzett tapasztalat

  • értékesítésben szerzett középvezetői tapasztalat előny

  • kiskereskedelmi egység vezetési tapasztalata (min. 3 év)

  • vevő- és megoldásorientált gondolkodás

  • felhasználói szintű MS Office ismeretek

  • kiváló kommunikációs képesség

  • kreatív, jó szervezőkészség

Amit nyújtunk / Benefits

  • Stabil munkahely – biztos háttérrel, hosszú távra tervezünk.

  • Megbecsüljük a munkádat.

  • Van beleszólásod – a te döntéseid is alakítják az üzlet működését.

  • Barátságos csapat – jó hangulat, segítőkész kollégák.

  • Fejlődési lehetőség – mindig tanulhatsz újat a szakmában és vezetőként is.

  • Változatos feladatok – sosem unalmas, minden nap más kihívást hoz.

     

     

     

 

Randstad Hungária Kft. logó

Üzletvezető

Hungary
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 24.08.2025

Állás megosztása