
Pozíció leírása / Job description
Megbízónk a hazai digitális gyártási megoldások piacán van jelen. Olyan fontos iparágak meghatározó beszállítójává vált az elmúlt csaknem két évtized során, mint például az autó- és járműipar, a fogyasztási cikkek ipara, a gépgyártás, a logisztika, a szerszámtervezés és gyártás, az olaj- és gázipar.
-
Aktív kapcsolattartás az ügyfelekkel, ügyféligények és felmerülő kérdések kezelése
-
Meglévő ügyfélkör proaktív menedzselése és megújítása
-
Szerződések kezelése, előfizetések adminisztrálása
-
Adminisztrációs nyilvántartás ERP és CRM rendszerekben
-
Riportok készítése az értékesítők és az ügyfelek felé
Elvárások / Requirements
- Legalább 3-4 év releváns tapasztalat értékesítési, ügyfélkapcsolati vagy adminisztrációs területen
- Tárgyalási szintű angol nyelvtudás
- CRM/ERP rendszerek magabiztos kezeléséhez
- Microsoft 365 irodai szoftverek haladó szintű ismerete, magasszintű kezelése
- Proaktivitás, kiváló kommunikációs készség
Amit nyújtunk / Benefits
-
Versenyképes fizetés
-
Fejlődési lehetőségek
-
Családias légkör
-
Hosszútávú, stabil munkahely
-
Home office lehetőség