Ugrás a tartalomra

Pozíció leírása / Job description

Megbízónk a hazai digitális gyártási megoldások piacán van jelen. Olyan fontos iparágak meghatározó beszállítójává vált az elmúlt csaknem két évtized során, mint például az autó- és járműipar, a fogyasztási cikkek ipara, a gépgyártás, a logisztika, a szerszámtervezés és gyártás, az olaj- és gázipar.

 

  • Aktív kapcsolattartás az ügyfelekkel, ügyféligények és felmerülő kérdések  kezelése

  • Meglévő ügyfélkör proaktív menedzselése és megújítása

  • Szerződések kezelése, előfizetések adminisztrálása 

  • Adminisztrációs nyilvántartás ERP és CRM rendszerekben

  • Riportok készítése az értékesítők és az ügyfelek felé

 

Elvárások / Requirements

  • Legalább 3-4 év releváns tapasztalat értékesítési, ügyfélkapcsolati vagy adminisztrációs területen
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás
  • CRM/ERP rendszerek magabiztos kezeléséhez
  • Microsoft 365 irodai szoftverek haladó szintű ismerete, magasszintű kezelése
  • Proaktivitás, kiváló kommunikációs készség

Amit nyújtunk / Benefits

  •  Versenyképes fizetés 

  •  Fejlődési lehetőségek

  •  Családias légkör

  •  Hosszútávú, stabil munkahely

  •  Home office lehetőség

 

Randstad Hungária Kft. logó
Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!

Ügyfélkapcsolati manager

Hungary
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 06.11.2025

Állás megosztása

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!