Ugrás a tartalomra

Ügyfél- és rendszertámogató munkatárs

Szeretnél egy folyamatosan fejlődő, innovatív Shared Service Center dinamikus csapatában dolgozni, ahol minden nap új, változatos kihívások várnak rád? Olyan munkahelyet keresel, ahol a gyors problémamegoldó képességedet kamatoztathatod, miközben aktívan hozzájárulsz a folyamatok fejlesztéséhez és optimalizálásához? Magabiztosan használod az IT rendszereket, és örömmel sajátítasz el új technológiákat, hogy mindig naprakész legyél? Szereted az emberekkel való kommunikációt, ugyanakkor képes vagy rendszerszinten átlátni a működést és összefüggéseket? Ha úgy érzed, ez a te pályád, és készen állsz egy támogató, fejlődést ösztönző környezetben kiteljesedni, akkor nálunk a helyed!

Új munkatársunk feladatai lesznek
- belső és külső ügyfélkérdések kezelése elektronikus és telefonos csatornákon keresztül
- ügyféltámogatás, információszolgáltatás, problémák gyors és hatékony megoldása
- proaktív kapcsolatépítés és ügyfélkapcsolat menedzsment
- ügyféladatok karbantartása és naprakészen tartása
- szoros együttműködés IT fejlesztő és üzemeltető csapatokkal
- részvétel beszerzési portál funkcióinak tesztelésében és a folyamatok fejlesztésében
- teszttervek és tesztesetek kidolgozása a rendszerfunkciók és folyamatok lefedésére
- új fejlesztések, módosítások funkcionális és integrációs tesztelése
- hibák, eltérések és anomáliák azonosítása, dokumentálása és nyomon követése hibakezelő rendszerekben
- tesztadatok előkészítése és kezelése a tesztelési folyamat támogatására
- automatizált és manuális tesztek végrehajtása
- tesztelési folyamatok és eszközök folyamatos fejlesztésében való részvétel
- tesztjelentések készítése és prezentálása a projekt érintettjei számára
- üzleti folyamatok és felhasználói igények alapján a tesztelési lefedettség biztosítása
- rendszerintegrációk és interfészek tesztelése más rendszerekkel
- regisztrált hibák utánkövetése és validálása javítás után
- részvétel a rendszerbevezetési és élesítési tesztelési tevékenységekben

Amire a munkakör betöltéséhez szükség van
- középfokú végzettség (érettségi)
- magabiztos MS Windows és irodai szoftverek ismerete


Tulajdonságok, melyek számunkra fontosak
- kiváló elemzőkészség, precizitás és önállóság
- gyors alkalmazkodás, nyitottság az új megoldásokra
- ügyfélközpontú szemléletmód

Előnyként értékeljük
- tapasztalat távmenedzsment és ügyfélszolgálati rendszerek használatában

Amit ajánlunk
- inspiráló, támogató munkahelyi légkör
- barátságos, összetartó csapat
- hosszú távú foglalkoztatási biztonság
- bruttó munkabér 4%-ának megfelelő összegű önkéntes nyugdíjpénztári támogatás havonta
- bruttó 6.016,- Ft /hó önkéntes egészségpénztári tagdíj-kiegészítés munkabérből való legalább nettó 2.000,- Ft /hó tagdíj levonása esetén
- vasúti utazási igazolvány biztosítása (szabályozás szerinti hozzátartozók részére is)
- vállalati országbérlet kedvezményes vásárlása munkavállalóink részére

Munkavégzés helye
Budapest


Munkaidő
Teljes munkaidő

Foglalkoztatás formája
Határozatlan idejű

Jelentkezés határideje
[Kattints a telefonszám megjelenítéséhez]

Vállalati bemutatkozó
Jobban megismernéd társaságunkat és kíváncsi vagy, mire számíthatsz a kiválasztási folyamat során, vagy melyik szervezetbe várunk Téged? Kattints ide és pillants bele feladatainkba, mindennapjainkba!

[Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez]


Ügyfél- és rendszertámogató munkatárs

Budapest
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 24.09.2025

Állás megosztása