Ugrás a tartalomra

Telefonos ügyfélszolgálati diákmunka

Telefonos ügyfélszolgálati diákmunka
Leírás: Szeretnél suli mellett egy olyan munkát, ahol kommunikációs készségedet kamatoztathatod, miközben valódi tapasztalatot szerzel ügyfélszolgálati területen? Ez a lehetőség ideális választás, ha fontos számodra a rugalmas beosztás és a jó hangulatú csapat!
Feladat:

  • Bejövő hívások fogadása és elveszett hívások visszahívása

  • Rendelések rögzítése CRM rendszerben telefon és megrendelőszelvények alapján

  • Postabontás és adminisztrációs feladatok ellátása

Óradíj: 2005

Elvárások: 

Feltétel:

  • Érvényes nappali tagozatos diák jogviszony

  • Jó kommunikációs készség és felhasználói szintű számítógépes ismeretek

  • Heti min. 3 nap vállalása 08:00–18:00 között (4–6–8 órás műszakokban)

  • Főként szerdai és csütörtöki napok vállalása