Telefonos ügyfélszolgálati diákmunka
Leírás: Szeretnél suli mellett egy olyan munkát, ahol kommunikációs készségedet kamatoztathatod, miközben valódi tapasztalatot szerzel ügyfélszolgálati területen? Ez a lehetőség ideális választás, ha fontos számodra a rugalmas beosztás és a jó hangulatú csapat!
Feladat:
-
Bejövő hívások fogadása és elveszett hívások visszahívása
-
Rendelések rögzítése CRM rendszerben telefon és megrendelőszelvények alapján
-
Postabontás és adminisztrációs feladatok ellátása
Óradíj: 2005
Elvárások:
Feltétel:
-
Érvényes nappali tagozatos diák jogviszony
-
Jó kommunikációs készség és felhasználói szintű számítógépes ismeretek
-
Heti min. 3 nap vállalása 08:00–18:00 között (4–6–8 órás műszakokban)
- Főként szerdai és csütörtöki napok vállalása