Feladataid lesznek:
- Beruházásokhoz és back office tevékenységekhez kapcsolódó komplex beszerzési folyamatok teljes körű intézése
- Aktív részvétel már a projektek előkészítési fázisától kezdve
- Igénymenedzsment, ajánlatkérés, ártárgyalások, ártükör készítése
- Szerződések és megrendelések előkészítése, nyomon követése
- Kapcsolattartás igénylőkkel, partnerekkel, társosztályokkal
- Adatszolgáltatások és riportok készítése
- Hatékonyságnövelő projektekben való aktív részvétel
Amit Tőled várnak:
- Felsőfokú műszaki vagy gazdasági végzettség
- 3–5 év beszerzési tapasztalat KKV vagy nagyvállalati környezetben (szolgáltató szektor előny)
- Aktív, tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban
- MS Office és vállalatirányítási rendszer ismeret
- Analitikus gondolkodás, precizitás, önállóság és jó csapatjátékos hozzáállás
- Kiváló szervezőkészség, proaktivitás, kommunikációs készség
- B kategóriás jogosítvány és utazási hajlandóság
Előnyt jelent:
- SAP S/4 HANA ismeret
Amit kínálnak Neked:
- Dinamikus, támogató csapat és stabil vállalati háttér
- Versenyképes juttatási csomag, alapbéren felüli juttatásokkal (Cafeteria, önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás, csoportos élet- és balesetbiztosítás
- Munkakörhöz kapcsolódóan képzési lehetőségek
- Lehetőség szakmai fejlődésre és izgalmas projektekben való részvételre
Munkaidő:
- Teljes munkaidő, heti 40 óra
Munkavégzés helye:
- Budapest, XI. kerület, Office Garden irodaház + partner látogatások
Jelentkezés módja:
- Küldd el angol és magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].