Ugrás a tartalomra

Ügyfélszolgálati Senior Tréning és Minőségbiztosítási Specialista

Debrecenben található partnerünk keresi új kollégáját!



Feladatok / Tasks

  • Képzési anyagok kezelése és folyamatos frissítése a vállalat és ügyfelek számára

  • Új belépők és meglévő csapattagok oktatása, képzési ütemtervek kidolgozása

  • Ügyfélszolgálati interakciók (hívások, e-mailek, chatek) értékelése és visszajelzés biztosítása

  • Minőségbiztosítási ellenőrzések végrehajtása, teljesítménytrendek elemzése

  • Fejlesztési lehetőségek azonosítása és képzési programok kialakítása

  • Szoros együttműködés a különböző csapatokkal a szolgáltatás minőségének javítása érdekében



Amit nyújtunk / Offer

  • Versenyképes fizetés és juttatások

  • Karrierfejlődési és továbbképzési lehetőségek

  • Dinamikus, támogató munkakörnyezet

  • Onsite, Hybrid vagy Remote munkavégzési lehetőség


Elvárások: 
  • Előzetes tapasztalat, BPO, Ügyfélszolgálati, vagy Technical Support területen

  • Min. 2-3 év tapasztalat minőségbiztosításban (QA)

  • Kiváló angol nyelvtudás szóban és írásban

  • Erős prezentációs és oktatási készségek

  • Microsoft Office és CRM rendszerek ismerete

  • Jó szervezőkészség, precizitás és problémamegoldó képesség

  • Rugalmasság és alkalmazkodóképesség

Amit nyújtunk: 
  • Ticketing rendszerek, SaaS vagy értékesítési tapasztalat

Ügyfélszolgálati Senior Tréning és Minőségbiztosítási Specialista

Hungary
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 13.09.2025

Állás megosztása