Ugrás a tartalomra

Recepciós munkatárs

A Puzl Office Kft. Közép- és Kelet-Európa egyik növekvő coworking közössége, amely az IT- és startup-ökoszisztéma szereplőinek biztosít modern, inspiráló munkakörnyezetet. Közel tíz éve indultak Szófiában egy merész ötlettel és egy elkötelezett közösséggel; mára 1000+ fős tagsággal működnek. Budapesten egy új épületben fogadják a közösséget – tele energiával, lehetőségekkel és technológiai fókuszú cégekkel. Hisznek abban, hogy a professzionális környezet és a figyelmes működés teremti meg azt a „megérkeztem” érzést, amit a tagjaik keresnek. A céljuk egyszerű: gördülékeny üzemeltetéssel és támogató hozzáállással segíteni, hogy mindenki a munkájára koncentrálhasson.

Feladatok:

  • Vendégek szívélyes fogadása és irányítása a megfelelő céghez/személyhez
  • Látogatók regisztrációja, belépőkártyák kezelése
  • Beérkező csomagok és küldemények átvétele, rendszerezése és továbbítása
  • Telefonhívások és alapvető e-mailek kezelése, információnyújtás
  • Iroda- és helyszínbemutatók időpontjainak egyeztetése
  • Események logisztikai támogatása
  • Kapcsolattartás a szervezőkkel: együttműködés az operatív csapattal vagy külső partnerekkel, hogy minden gördülékenyen menjen.
  • Az iroda és recepciós terület rendezett, barátságos környezetének fenntartása
  • Működési hibák észlelése, jelzése és a megoldás koordinálása az operáció felé
  • Röviden: aki belép → te üdvözlöd; elfelejtették, hová mennek → te megmented a napot; csomag jön → te eljuttatod a megfelelő helyre; posta jön → te szétválogatod; elromlik → te jelented; káosz van → te rendet teszel – és közben átláthatóvá teszed a napot

Elvárások:

  • Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
  • Magyar és angol nyelvű magabiztos, udvarias kommunikáció
  • Precizitás, megbízhatóság, kiváló szervezőkészség
  • Ügyfélközpontú, kedves, türelmes hozzáállás
  • Felhasználói szintű digitális ismeretek (Google Workspace, e-mail, táblázatok, nyomtatók)
  • Rutin a nyüzsgésben: higgadtság, gyors helyzetfelismerés és priorizálás
  • Hosszú távú elköteleződés, 6 órás műszakok vállalása

Munkaidő:

  • Hétfőtől vasárnapig 08:00-14:00-ig és 14:00-20:00-ig
  • Heti minimum 3-4 nap vállalása, napi 6 órában

Amit kínálunk:

  • Szakmai gyakorlat leigazolása
  • Bruttó 2005 Ft/óra
  • Fejlődési lehetőség és tapasztalatszerzés
  • Kreatív, ötletekre nyitott környezet
  • Támogató, összetartó csapat

Előnyt jelent:

  • Recepciós/ügyfélszolgálati, irodai vagy vendéglátási tapasztalat
  • Jó névmemória, természetes vendéglátói attitűd
  • Alap rendezvényszervezési tapasztalat vagy érdeklődés
  • Startup/tech környezet iránti kíváncsiság
  • Proaktivitás: észreveszed, ha valami nem működik, és teszel a megoldásért

Amennyiben felkeltette érdeklődésed az alábbi diákmunka, töltsd ki a lenti űrlapot és kattints a "Jelentkezem" fülre!

Recepciós munkatárs

Budapest
Szakmai gyakorlat, diákmunka

Frissítés dátuma: 14.08.2025

Állás megosztása