A MET csoport egy svájci központú, európai integrált energiakereskedelmi cég. A cég aktív résztvevője a gáz-, és áramkereskedelemnek. Jelenleg 14 európai országban van jelen, több mint 650 fővel. Emellett 25 nemzetközi gázpiacon folytat kereskedelmet. Csapatukhoz most te is csatlakozhatsz!
Feladatok:
- A napi irodai adminisztrációs teendők ellátása
- Postai ügyintézés koordinálása: beérkező és kimenő levelek, küldemények kezelése, iktatása, továbbítása, számlák szkennelése és továbbítása
- Kapcsolattartás a futárszolgálattal és egyéb partnercégekkel
- Az iroda működtetésével kapcsolatos operatív teendők ellátása egyeztetést követően
- Ügyfelek/vendégek fogadása, eligazítása, a tárgyalók előkészítése, rendben,- és tisztántartása
- Irodai berendezések és eszközök ellenőrzése
- A recepció és az irodai közösségi terek rendbentartása
- Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
- Eszköz- és egyéb megrendelések intézése
- Aktív részvétel a nemzetközi csomagküldési folyamatban
- Céges gépjárművek átadás-átvétele a sorfőrszolgálatnak
- Parkolóhelyek foglalása és parkolójegyek érvényesítése
- Segítségnyújtás az elszámolások elkészítésében.
Elvárások:
- Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
- Felhasználói szintű MS Office ismeret
- Középfokú angol nyelvtudás
- Betöltött 18. életév
Munkaidő:
- Hétfőtől péntekig irodaidőben
- Heti 30 óra vállalásával
- Rugalmas beosztásban
Amit kínálunk:
- Bruttó órabér: 2200 Ft/óra
- Hosszú távú diákmunka-lehetőség
- Szakmai gyakorlat igazolása
- Tapasztalatszerzési lehetőség
Amennyiben felkeltette érdeklődésed a pozíció, várjuk jelentkezésed, amelyet a lenti űrlap kitöltésévél és PDF formátumú önéletrajz feltöltésével tehetsz meg.