A pozícióhoz kapcsolódó főbb feladatok:
- Logisztikai folyamatok működésének biztosítása a rendelkezésre álló gépi- és humánerőforrás állomány szervezésével, irányításával
- Árumozgási folyamatokkal kapcsolatos feladatok ellátása
- Kiszolgáló polcrendszerek és tárhelyek tervezése
- A telephelyek közti árumozgás optimalizálása és a hatékonyság javítása
- A raktározáshoz tartozó eszközállomány felügyelete
- Raktári rend betartása, betartatása
- Adminisztrációs feladatok teljeskörű ellátása
Ideális jelölt vagy ha:
- Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
- Raktáros, műszakvezetői pozícióban szereztél már tapasztalatot
- MS Office programokat felhasználói szinten kezeled
- Határozott a fellépésed, jó kommunikációs és szervezési készséggel rendelkezel
- Csapatban és önállóan is tudsz dolgozni
Előnyt jelent:
- Rendelkezel targoncavezető jogosítvánnyal
Amit nyújtanak Neked:
- Magyar tulajdonú cégüknél stabil, hosszú távú munkalehetőséget, határozatlan idejű munkaviszonnyal
- Biztonságos, modern munkakörnyezetet
- Támogató légkört, emberközpontú vezetést és összetartó, jó hangulatú csapatot
- Komplex juttatási csomagot (teljesítménybér, jelenléti bónusz, SZÉP-kártya)
- 100% utazási támogatást távolsági tömegközlekedésre, 30 Ft/ km költségtérítést autóval való munkába járás esetén
- Kedvezményes belső vásárlási lehetőséget
Munkaidő:
- Két műszak, hétfőtől – péntekig 06:00 – 14:30, illetve 13:15 – 21:45
Munkavégzés helye:
- 1225 Budapest Campona utca 1.
Jelentkezés módja:
- Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
- Válasz emailben kapott linken keresztül regisztrálj Partnerünk adatbázisába, hogy jelentkezésed teljes legyen.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].
Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!