Ugrás a tartalomra

Raktári adminisztrációs asszisztens

A budapesti központtal működő, magyar többségi tulajdonosi hátterű 4iG Nyrt. Magyarország és a nyugat-balkáni régió távközlési- és informatikai piacának meghatározó cégcsoportja, a tudásalapú, digitális gazdaság egyik vezető vállalata.

Feladatok:

  • IT-eszközök szériaszámainak beolvasása kézi szkennerrel
  • Raklapokon egységcsomagok képzése a beolvasott árukból
  • Dobozolás, csomagolás, árumozgatás (könnyű műszaki termékekkel, speciális eszközigény nélkül)
  • A beolvasott szériaszámok rögzítése és adatbázis készítése MS Excelben

Elvárások:

  • Érvényes nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
  • Betöltött 18. életév
  • Alapszíntű MS Excel tudás
  • Munkavégzés két budapesti raktárhelyszínen, a feladatok megoszlása szerint: AH raktár (1121 Budapest, Csíz utca 2–8.) és Invitech raktár (1108 Budapest, Kozma utca 2.)

Munkaidő:

  • Hétköznaponként hétfőtől csütörtökig 07:00-15:30 között, illetve pénteken 07:00-14:40 között
  • Szeptember 30-ig tartó munkavégzés
  • Munkavégzés helyszíne

Amit kínálunk:

  • Br. 2035 Forint/óra
  • Rövid távú diákmunka lehetőség meghatározott időszakra

Amennyiben számíthatunk Rád, várjuk jelentkezésed, amelyet a lenti űrlap kitöltésével és PDF formátumú önéletrajz feltöltésével tehetsz meg.

Raktári adminisztrációs asszisztens

Budapest
Szakmai gyakorlat, diákmunka

Frissítés dátuma: 12.08.2025

Állás megosztása

Hasonló állások