Feladatok / Tasks
-
A projektmenedzser munkájának napi szintű támogatása.
-
Projektek engedélyeztetési és adminisztratív folyamataiban való közreműködés.
-
Kapcsolattartás hatóságokkal, partnerekkel és ügyfelekkel, egyeztetések szervezése.
-
Dokumentációk előkészítése és rendszerezése (pl. műszaki tervek, szerződések, jelentések).
-
Beszállítókkal, alvállalkozókkal történő kapcsolattartás támogatása.
-
Ütemtervek és költségvetések frissítése, adminisztrációja.
-
Riportok, előkészítő anyagok összeállításában való közreműködés.
-
Megrendelések, számlák, pénzügyi nyilvántartások kezelése.
-
Projektmegbeszélések előkészítése, jegyzőkönyvek vezetése.
-
A kivitelezés helyszíni munkálatainak koordinációjában való asszisztálás.
Amit nyújtunk / Offer
-
Lehetőség aktív részvételre fenntartható és innovatív projektekben.
-
Stabil háttérrel rendelkező, dinamikusan fejlődő vállalat.
-
Szakmai fejlődést támogató környezet, mentorálás.
-
Rugalmas munkavégzés és modern irodai infrastruktúra.
-
Összetartó, segítőkész csapat és kellemes munkakörnyezet.
-
Műszaki, gazdasági vagy adminisztratív területen szerzett végzettség.
-
Legalább 1–2 év releváns tapasztalat irodai adminisztrációban vagy asszisztensi munkakörben.
-
B kategóriás jogosítvány, önálló közlekedésre való képesség.
-
Precíz, megbízható munkavégzés, jó szervezőkészség.
-
Magabiztos kommunikáció és kapcsolattartás.
-
Microsoft Office programok készségszintű használata.
-
Angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt).
-
Tapasztalat műszaki vagy projektmenedzsment környezetben.
-
Napelemes rendszerek, megújuló energiák területének ismerete.
-
AutoCAD, PVsyst, vagy más releváns iparági szoftverek alapszintű ismerete.