Ugrás a tartalomra

Projektmenedzser asszisztens



Feladatok / Tasks

  • A projektmenedzser munkájának napi szintű támogatása.

  • Projektek engedélyeztetési és adminisztratív folyamataiban való közreműködés.

  • Kapcsolattartás hatóságokkal, partnerekkel és ügyfelekkel, egyeztetések szervezése.

  • Dokumentációk előkészítése és rendszerezése (pl. műszaki tervek, szerződések, jelentések).

  • Beszállítókkal, alvállalkozókkal történő kapcsolattartás támogatása.

  • Ütemtervek és költségvetések frissítése, adminisztrációja.

  • Riportok, előkészítő anyagok összeállításában való közreműködés.

  • Megrendelések, számlák, pénzügyi nyilvántartások kezelése.

  • Projektmegbeszélések előkészítése, jegyzőkönyvek vezetése.

  • A kivitelezés helyszíni munkálatainak koordinációjában való asszisztálás.



Amit nyújtunk / Offer

  • Lehetőség aktív részvételre fenntartható és innovatív projektekben.

  • Stabil háttérrel rendelkező, dinamikusan fejlődő vállalat.

  • Szakmai fejlődést támogató környezet, mentorálás.

  • Rugalmas munkavégzés és modern irodai infrastruktúra.

  • Összetartó, segítőkész csapat és kellemes munkakörnyezet.


Elvárások: 
  • Műszaki, gazdasági vagy adminisztratív területen szerzett végzettség.

  • Legalább 1–2 év releváns tapasztalat irodai adminisztrációban vagy asszisztensi munkakörben.

  • B kategóriás jogosítvány, önálló közlekedésre való képesség.

  • Precíz, megbízható munkavégzés, jó szervezőkészség.

  • Magabiztos kommunikáció és kapcsolattartás.

  • Microsoft Office programok készségszintű használata.

  • Angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt). 

Amit nyújtunk: 
  • Tapasztalat műszaki vagy projektmenedzsment környezetben.

  • Napelemes rendszerek, megújuló energiák területének ismerete.

  • AutoCAD, PVsyst, vagy más releváns iparági szoftverek alapszintű ismerete.

Projektmenedzser asszisztens

Budapest
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 15.06.2025

Állás megosztása