Description
• Szolgáltatás és platform monitorozás (különböző eszközök, blackbox, whitebox használata)
• A különböző típusú, kritikus minősítésű alarmok processz szerinti kezelése, elemzések lefolytatása, probléma megoldása, megfelelő dokumentálása. Szükség esetén eszkaláció releváns squad felé, vagy külső támogató csapat bevonása.
• Ügyfél üzleti tevékenységére / platform stabilitására kiható veszély esetén beavatkozás (pl. Service degradation, outage, DDoS alert) és az érintettek bevonása, eszkalációs lépések megtétele.
• Ügyfélincidensek kezelése
• Időszakosan hypercare biztosítása
• Korábbi problémák és jegyek állapotának figyelemmel kísérése
Qualifications
Képzettség
-
Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok, legalább még 1 évig (nappali tagozatos aktív hallgatói jogviszony, vagy 25 év alatti passzív jogviszony)
-
Heti minimum 25 óra munkavégzés vállalása
-
Magabiztos Linux-ismeretek
-
Társalgási szintű angol nyelvtudás
-
Alapszintű hálózati ismeretek
-
Felhőalapú rendszerekben (pl. AWS, Google Cloud) szerzett tapasztalat előnyt jelent
-
Előnyös személyiségjegyek: csapatjátékos hozzáállás, jó problémamegoldó készség
További információk
* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.