Ugrás a tartalomra

Pozíció leírása / Job description

Partnerünk technológiai területen működő nemzetközi szolgáltató, amely egészségügyi jellegű projekthez keres német nyelven magabiztosan beszélő ügyfélszolgálati munkatársat budapesti irodájába.

  • Bejövő hívások kezelése német nyelven

  • Időpontok egyeztetése, módosítása vagy lemondása német páciensekkel

  • Panaszok és visszahívási kérések kezelése

  • Kimenő hívások indítása hallásvizsgálati időpontok egyeztetésére

  • A hívások pontos adminisztrációja a vállalati rendszerben

Munkaidő:

Hétfőtől péntekig 8:00–18:00, szombatonként 9:00–15:00 – beosztás szerint (többségében normál munkarend)

Elvárások / Requirements

  • Német nyelvtudásod közel anyanyelvi szintű (C1–C2)

  • Szeretsz emberekkel kommunikálni – különösen idősebb korosztállyal

  • Kedves, türelmes és udvarias vagy, még nehezebb helyzetekben is

  • Ismered a Google-alkalmazásokat, és gyorsan tanulsz új rendszereket

  • Ügyfélszolgálaton már dolgoztál vagy szívesen tanulnád meg ezt a területet

Amit nyújtunk / Benefits

  • Versenyképes fizetés

  • Cafeteria

  • AYCM sportkártya lehetőség

  • Medicover White egészségbiztosítás

  • Modern iroda a XIII. kerületben (home office lehetőség jelenleg nincs)

  • Folyamatosan növekvő, stabil háttérrel rendelkező nemzetközi cég

Randstad Hungária Kft. logó