
Pozíció leírása / Job description
Partnerünk technológiai területen működő nemzetközi szolgáltató, amely egészségügyi jellegű projekthez keres német nyelven magabiztosan beszélő ügyfélszolgálati munkatársat budapesti irodájába.
-
Bejövő hívások kezelése német nyelven
-
Időpontok egyeztetése, módosítása vagy lemondása német páciensekkel
-
Panaszok és visszahívási kérések kezelése
-
Kimenő hívások indítása hallásvizsgálati időpontok egyeztetésére
-
A hívások pontos adminisztrációja a vállalati rendszerben
Munkaidő:
Hétfőtől péntekig 8:00–18:00, szombatonként 9:00–15:00 – beosztás szerint (többségében normál munkarend)
Elvárások / Requirements
-
Német nyelvtudásod közel anyanyelvi szintű (C1–C2)
-
Szeretsz emberekkel kommunikálni – különösen idősebb korosztállyal
-
Kedves, türelmes és udvarias vagy, még nehezebb helyzetekben is
-
Ismered a Google-alkalmazásokat, és gyorsan tanulsz új rendszereket
-
Ügyfélszolgálaton már dolgoztál vagy szívesen tanulnád meg ezt a területet
Amit nyújtunk / Benefits
-
Versenyképes fizetés
-
Cafeteria
-
AYCM sportkártya lehetőség
-
Medicover White egészségbiztosítás
-
Modern iroda a XIII. kerületben (home office lehetőség jelenleg nincs)
-
Folyamatosan növekvő, stabil háttérrel rendelkező nemzetközi cég
