
Minőségbiztosítási munkatárs
- Az ügyfélközpontúság erősítése a szervezeten belül
- Ügyfélpanaszok gyors, hatékony kezelése és szükség esetén eszkalálása
- A minőségbiztosítási és folyamatszabályozási elvek betartásának felügyelete
- A szervezeti szintű minőségi mutatók fenntartása és javítása
- Szállítással kapcsolatos ügyfélpanaszok elemzése, feldolgozása és megoldása
- Ismétlődő és súlyos ügyfélproblémák azonosítása, elkülönítése, kiváltó okok elemzése, korrekciója és megelőzése
- Együttműködés más részlegekkel a problémák kezelésében
- ISO auditok lebonyolítása, jogi és belső előírások betartásának ellenőrzése
- Minőségi mutatók és teljesítménymérések értékelése
- Alapvető minőségügyi technikák alkalmazása – FMEA, G8D, 5W2H, kiváltó okok elemzése
Elvárások / Requirements
- 1-2 év tapasztalat (logisztikai/ügyfélszolgálati területen, problémakezelési feladatkörben)
- Kapcsolattartás szervezeten belül és kívül
- Folyékony angol nyelvtudás szóban-írásban
- MS Office használatában szerzett tapasztalat
Előny:
- Logisztikai mérnöki / műszaki mérnöki végzettség,
- ERP rendszer ismerete (SAP, Manhattan)
- BFO (értékesítési rendszerek) ismerete
Amit nyújtunk / Benefits
- Nemzetközi, támogató környezet barátságos csapattal
- Olyan vállalati kultúra, amely ösztönzi a kérdések és ötletek felvetését
- Versenyképes fizetés
- Céges rendezvények
- Cafeteria
- Munkába járás támogatása
- Ingyenes céges busz Budapestről
- 6 hónap után egészségpénztári támogatás
Egyéb:
- 1 műszak: h-cs: 8:00-17:00, p: 8:00-14:00
- Home office lehetőség (heti 2 nap)
a0tbI00000Na1YDQAZ