Ugrás a tartalomra

Minőségbiztosítási munkatárs

  • Az ügyfélközpontúság erősítése a szervezeten belül
  • Ügyfélpanaszok gyors, hatékony kezelése és szükség esetén eszkalálása
  • A minőségbiztosítási és folyamatszabályozási elvek betartásának felügyelete
  • A szervezeti szintű minőségi mutatók fenntartása és javítása
  • Szállítással kapcsolatos ügyfélpanaszok elemzése, feldolgozása és megoldása
  • Ismétlődő és súlyos ügyfélproblémák azonosítása, elkülönítése, kiváltó okok elemzése, korrekciója és megelőzése
  • Együttműködés más részlegekkel a problémák kezelésében
  • ISO auditok lebonyolítása, jogi és belső előírások betartásának ellenőrzése
  • Minőségi mutatók és teljesítménymérések értékelése
  • Alapvető minőségügyi technikák alkalmazása – FMEA, G8D, 5W2H, kiváltó okok elemzése

Elvárások / Requirements

  • 1-2 év tapasztalat (logisztikai/ügyfélszolgálati területen, problémakezelési feladatkörben)
  • Kapcsolattartás szervezeten belül és kívül
  • Folyékony angol nyelvtudás szóban-írásban
  • MS Office használatában szerzett tapasztalat


Előny:

  • Logisztikai mérnöki / műszaki mérnöki végzettség,
  • ERP rendszer ismerete (SAP, Manhattan)
  • BFO (értékesítési rendszerek) ismerete

Amit nyújtunk / Benefits

  • Nemzetközi, támogató környezet barátságos csapattal
  • Olyan vállalati kultúra, amely ösztönzi a kérdések és ötletek felvetését
  • Versenyképes fizetés
  • Céges rendezvények
  • Cafeteria
  • Munkába járás támogatása
  • Ingyenes céges busz Budapestről
  • 6 hónap után egészségpénztári támogatás


Egyéb:

  • 1 műszak: h-cs: 8:00-17:00, p: 8:00-14:00
  • Home office lehetőség (heti 2 nap)

a0tbI00000Na1YDQAZ

Minőségbiztosítási munkatárs

Szigetszentmiklós, 2310 Magyarország
Home office / Hibrid

Frissítés dátuma: 19.08.2025

Állás megosztása