A munkakör célja: A Felvételi és Marketing Igazgatóval (DAM) és a regionális MAC csapattal együttműködve megfelelő márkaüzenetek közvetítése a belső (szülők, diákok) és külső érintettek felé, offline és online csatornákon keresztül. Stratégiák kidolgozása és megvalósítása a BISB márka népszerűsítésére, a meglévő és leendő családok elérése érdekében, hagyományos és digitális marketing eszközökkel. Széleskörű programok és projektek létrehozása és irányítása a beiratkozási célok és közösségi kapcsolatok támogatására.
Főbb feladatok és felelősségek:
- Éves marketingstratégia készítése: Kidolgozza az iskola éves marketingtervét, amely tartalmazza az összefoglalót, piaci helyzetelemzést, SWOT-analízist, célokat, stratégiákat és taktikákat.
- Kommunikációs támogatás a felvételi folyamatban: Hatékony kommunikációs és marketingeszközök fejlesztése az érdeklődők számának növelése és a jelentkezők konverziós arányának javítása érdekében.
- Márkafrissítés és arculatgondozás: Márkaújítás vezetése, valamint a márka „bajnokaként” az arculat konzisztens és minőségi megjelenésének biztosítása minden csatornán.
- Reklámkampányok tervezése és végrehajtása: Hirdetési kampányok létrehozása a márkaismeret növelésére és az iskolai közösséggel való kapcsolatok erősítésére.
- Adatvezérelt döntéshozatal: Kampány- és marketingadatok elemzése, növekedési javaslatok kidolgozása a Felvételi és Marketing Igazgató számára.
- Márkanagyköveti szerep: A márka minden elemének kezelése, arculati eszközök irányítása, márkaérték hiteles képviselete a napi kommunikációban.
- Marketingeszközök kezelése: Nyomtatott és digitális marketinganyagok, közösségi média, online és offline hirdetések előállítása és kezelése.
- Költségvetés és pénzügyi tervezés: Marketingköltségvetés készítése, folyamatos nyomon követése, megtérülés (ROI) elemzése.
- Partnerkapcsolatok menedzselése: Kapcsolattartás meglévő és potenciális partnerekkel, hirdetőkkel, médiacéggel, szolgáltatókkal.
- Márkakövetkezetesség biztosítása: A vizuális arculat egységes megjelenésének biztosítása minden iskolai felületen (plakátok, dekoráció, web, prospektus stb.).
- Globális kampányok helyi bevezetése: A Nord Anglia nemzetközi márkakampányainak megvalósítása (pl. MIT, Juilliard, UNICEF, Global Campus) az iskolán belül.
- Digitális jelenlét fejlesztése: Weboldal karbantartása és fejlesztése, SEO, fizetett online kampányok, e-mail marketing és közösségi média stratégia megvalósítása.
- Közösségi médiaépítés: Tartalomfejlesztés, napi események dokumentálása, aktív jelenlét és követői elköteleződés növelése Facebookon, Instagramon, LinkedIn-en stb.
- Kép- és videótár kezelése: Professzionális, márkahű vizuális tartalomkészítés és -tárolás, fotós és videós anyagok rendszeres frissítése.
- Támogatás és fejlődés: Csapatmunka támogatása, tudásmegosztás, eseményeken való részvétel, versenytársfigyelés, valamint személyes és szakmai fejlődés ösztönzése.
Elvárások:
- Főiskolai vagy egyetemi Marketing, Reklám és/vagy Kommunikációs végzettség
- 2 – 5 év tapasztalat marketinges környezetben (ügynökségi vagy ügyféloldali)
- CRM rendszerek és webes CMS ismerete
- Hagyományos és digitális marketingben szerzett tapasztalat: Analitika, SEO, hirdetés (print, kültéri, SEM, display, social média stb.), e-mail, mobil marketing, affiliate marketing
- Kiváló érzék fotó- és videótartalmakhoz
- Adobe / Canva / kreatív tervezési ismeretek
- Kampányfejlesztés, ROI elemzés, KPI mérés
- Kiváló angol nyelvű írás és beszéd
- Kiváló interkulturális kommunikációs készségek
- Precíz szervezés, hatékony időgazdálkodás
- Rugalmas és pozitív hozzáállás
- Alkalmazkodás a gyors tempójú környezethez
- Proaktivitás, több feladat vállalása
- Önmotiváltság, lelkesedés, kitartás
- Csapatban és önállóan is hatékony munkavégzés
- Vállalkozó szemlélet – a jobb megoldások keresése
Előnyt jelent:
- Márkaépítési tapasztalat, szolgáltatási szektorban való jártasság
- Oktatási szektorban szerzett munkatapasztalat és az az iránti érdeklődés
- Erős esztétikai érzék – mind a dizájn, mind a viselkedésváltozást ösztönző hatékonyság értékelése terén
- Szívesen dolgoznál egy célorientált, érték vezérelt szektorban
Amit kínálnak:
- Versenyképes juttatási csomag
- Teljes munkaidős foglalkoztatás biztos szerződéses feltételekkel
- Nemzetközi iskolai közösség tagja lehetsz
- Dinamikus és multikulturális munkakörnyezet
- Hosszú távú szakmai fejlődési lehetőségek
- Ingyenes parkolás, kerékpártároló, zuhanyzók és öltözők használata
- Ingyenes hozzáférés az iskola fitneszterméhez
- ICAS munkavállalói támogatói program – érzelmi, jogi, pénzügyi és egészségügyi segítségnyújtással
- Jól felszerelt tanári szoba ingyenes kávéval, teával és egyéb kényelmi szolgáltatásokkal
Bemutatkozó kisfilm:
Munkavégzés helye:
- 1037 Budapest, Kiscelli köz 17.
Jelentkezés módja:
- Küldd el angol nyelvű önéletrajzodat és motivációs leveledet az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak.
- A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].