Ugrás a tartalomra

MARKETING MUNKATÁRS

A munkakör célja: A Felvételi és Marketing Igazgatóval (DAM) és a regionális MAC csapattal együttműködve megfelelő márkaüzenetek közvetítése a belső (szülők, diákok) és külső érintettek felé, offline és online csatornákon keresztül. Stratégiák kidolgozása és megvalósítása a BISB márka népszerűsítésére, a meglévő és leendő családok elérése érdekében, hagyományos és digitális marketing eszközökkel. Széleskörű programok és projektek létrehozása és irányítása a beiratkozási célok és közösségi kapcsolatok támogatására.

 

Főbb feladatok és felelősségek:

  • Éves marketingstratégia készítése: Kidolgozza az iskola éves marketingtervét, amely tartalmazza az összefoglalót, piaci helyzetelemzést, SWOT-analízist, célokat, stratégiákat és taktikákat.
  • Kommunikációs támogatás a felvételi folyamatban: Hatékony kommunikációs és marketingeszközök fejlesztése az érdeklődők számának növelése és a jelentkezők konverziós arányának javítása érdekében.
  • Márkafrissítés és arculatgondozás: Márkaújítás vezetése, valamint a márka „bajnokaként” az arculat konzisztens és minőségi megjelenésének biztosítása minden csatornán.
  • Reklámkampányok tervezése és végrehajtása: Hirdetési kampányok létrehozása a márkaismeret növelésére és az iskolai közösséggel való kapcsolatok erősítésére.
  • Adatvezérelt döntéshozatal: Kampány- és marketingadatok elemzése, növekedési javaslatok kidolgozása a Felvételi és Marketing Igazgató számára.
  • Márkanagyköveti szerep: A márka minden elemének kezelése, arculati eszközök irányítása, márkaérték hiteles képviselete a napi kommunikációban.
  • Marketingeszközök kezelése: Nyomtatott és digitális marketinganyagok, közösségi média, online és offline hirdetések előállítása és kezelése.
  • Költségvetés és pénzügyi tervezés: Marketingköltségvetés készítése, folyamatos nyomon követése, megtérülés (ROI) elemzése.
  • Partnerkapcsolatok menedzselése: Kapcsolattartás meglévő és potenciális partnerekkel, hirdetőkkel, médiacéggel, szolgáltatókkal.
  • Márkakövetkezetesség biztosítása: A vizuális arculat egységes megjelenésének biztosítása minden iskolai felületen (plakátok, dekoráció, web, prospektus stb.).
  • Globális kampányok helyi bevezetése: A Nord Anglia nemzetközi márkakampányainak megvalósítása (pl. MIT, Juilliard, UNICEF, Global Campus) az iskolán belül.
  • Digitális jelenlét fejlesztése: Weboldal karbantartása és fejlesztése, SEO, fizetett online kampányok, e-mail marketing és közösségi média stratégia megvalósítása.
  • Közösségi médiaépítés: Tartalomfejlesztés, napi események dokumentálása, aktív jelenlét és követői elköteleződés növelése Facebookon, Instagramon, LinkedIn-en stb.
  • Kép- és videótár kezelése: Professzionális, márkahű vizuális tartalomkészítés és -tárolás, fotós és videós anyagok rendszeres frissítése.
  • Támogatás és fejlődés: Csapatmunka támogatása, tudásmegosztás, eseményeken való részvétel, versenytársfigyelés, valamint személyes és szakmai fejlődés ösztönzése.

Elvárások:

  • Főiskolai vagy egyetemi Marketing, Reklám és/vagy Kommunikációs végzettség
  • 2 – 5 év tapasztalat marketinges környezetben (ügynökségi vagy ügyféloldali)
  • CRM rendszerek és webes CMS ismerete
  • Hagyományos és digitális marketingben szerzett tapasztalat: Analitika, SEO, hirdetés (print, kültéri, SEM, display, social média stb.), e-mail, mobil marketing, affiliate marketing
  • Kiváló érzék fotó- és videótartalmakhoz
  • Adobe / Canva / kreatív tervezési ismeretek
  • Kampányfejlesztés, ROI elemzés, KPI mérés
  • Kiváló angol nyelvű írás és beszéd
  • Kiváló interkulturális kommunikációs készségek
  • Precíz szervezés, hatékony időgazdálkodás
  • Rugalmas és pozitív hozzáállás
  • Alkalmazkodás a gyors tempójú környezethez
  • Proaktivitás, több feladat vállalása
  • Önmotiváltság, lelkesedés, kitartás
  • Csapatban és önállóan is hatékony munkavégzés
  • Vállalkozó szemlélet – a jobb megoldások keresése

Előnyt jelent:

  • Márkaépítési tapasztalat, szolgáltatási szektorban való jártasság
  • Oktatási szektorban szerzett munkatapasztalat és az az iránti érdeklődés
  • Erős esztétikai érzék – mind a dizájn, mind a viselkedésváltozást ösztönző hatékonyság értékelése terén
  • Szívesen dolgoznál egy célorientált, érték vezérelt szektorban

Amit kínálnak:

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Teljes munkaidős foglalkoztatás biztos szerződéses feltételekkel
  • Nemzetközi iskolai közösség tagja lehetsz
  • Dinamikus és multikulturális munkakörnyezet
  • Hosszú távú szakmai fejlődési lehetőségek
  • Ingyenes parkolás, kerékpártároló, zuhanyzók és öltözők használata
  • Ingyenes hozzáférés az iskola fitneszterméhez
  • ICAS munkavállalói támogatói program – érzelmi, jogi, pénzügyi és egészségügyi segítségnyújtással
  • Jól felszerelt tanári szoba ingyenes kávéval, teával és egyéb kényelmi szolgáltatásokkal

Bemutatkozó kisfilm:

Munkavégzés helye:

  • 1037 Budapest, Kiscelli köz 17.

Jelentkezés módja:

  • Küldd el angol nyelvű önéletrajzodat és motivációs leveledet az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésed után?

  • Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak.
  • A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].

MARKETING MUNKATÁRS

Budapest
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 04.08.2025

Állás megosztása