Ugrás a tartalomra

KIEMELT ÜGYINTÉZŐ/KOORDINÁTOR

Központi irodájukba egy nemrég indult új pozíciót bővítenek, amely a vállalat országos igényeinek növekedésére reagál. Ezen új pozíció célja, hogy egy proaktív, tapasztalt ügyintéző kolléga támogassa a humánkoordinációs igazgató napi működését, kisebb operatív döntésekben segítve és gördülékenyebbé téve a belső folyamatokat. A pozíció nem vezetői státusz, de számos szervezési és koordinációs feladatot magában foglal. 

 

Feladatok:

  • A humánkoordinációs igazgató napi munkájának támogatása
  • Döntéselőkészítés, alternatívák bemutatása a vezető számára
  • Orvosok havi beosztásának elkészítése és kapcsolattartás a kórházi partnerekkel
  • Cégcsoporthoz érkező érdeklődések első szintű kezelése, tárgyalások lebonyolítása
  • Külső partnerekkel való kapcsolattartás és napi ügyintézés
  • A vezető helyettesítése bizonyos esetekben, kisebb döntések meghozatala
  • Új feladatokban, projektekben való aktív részvétel
  • Adminisztrációs feladatok: hivatalos levelek, e-mailek kezelése

Az állás betöltéséhez szükséges:

  • Középfokú végzettség
  • Legalább 5 év tapasztalat ügyintézői, adminisztratív vagy koordinációs munkakörben
  • MS Office programok felhasználói ismerete
  • Kiemelkedő kommunikációs készség, hivatalos és informális szövegalkotásban is
  • Önállóság és jó problémamegoldó képesség
  • Gyors helyzetfelismerés és ügyfélorientált gondolkodás

Előnyt jelent:

  • Tapasztalat vezetők munkájának szervezésében, támogatásában
  • Értékesítői, ügyfélkezelési vagy toborzási tapasztalat

Juttatások:

  • Változatos, szervezési és ügyintézési feladatokkal teli munkakör
  • Modern, jól felszerelt irodai környezet Kaposváron
  • Fejlődési és tanulási lehetőség egy stabil, országos lefedettségű vállalatnál
  • Középtávon belsős karrier lehetőség
  • Szükséges munkavégzési eszközök biztosítása
  • Cégcsoport szintű kedvezmények, céges rendezvények
  • Hosszú távú, bejelentett munkalehetőség

Munkaidő: Normál, irodai napi 8 órás munkarend

 

Munkavégzés helye: Kaposvár

 

Jelentkezés módja:

  • Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük küldje el magyar nyelvű önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].

KIEMELT ÜGYINTÉZŐ/KOORDINÁTOR

Somogy
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 22.07.2025

Állás megosztása