Ugrás a tartalomra

KEY ACCOUNT MANAGER

A pozícióhoz tartozó főbb feladatok:

  • Új ügyfelek felkutatása és üzleti kapcsolatok kiépítése B2B szegmensben - fókuszban a nemzetközi és kiemelt potenciállal rendelkező partnerekkel
  • Céginformációs és követeléskezelési szolgáltatások értékesítése
  • Potenciális ügyfelek elérése target listák alapján
  • Üzleti tárgyalások önálló lebonyolítása
  • Partnerkapcsolatok fejlesztése, szerződéskötések koordinálása
  • Heti riport készítése a vezetőség részére

Elvárások:

  • Pénzügyi vagy gazdasági területen szerzett középfokú végzettség
  • Minimum 5 év szolgáltatások B2B direkt értékesítésében szerzett szakmai tapasztalat (preferáltan nagyvállalati szegmensben)
  • Személyes tárgyalásokban szerzett jártasság
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás (meetingek, belső tréningek, vezetőkkel, ügyfelekkel történő kommunikáció)
  • B kategóriás jogosítvány
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek

Előny:

  • Felsőfokú végzettség pénzügyi, vagy gazdasági területen

Amit Partnerünk kínál:

  • Fix alapbér tapasztalati szinthez illeszkedően
  • Értékesítései jutalék, amely egyéni teljesítmény függvénye
  • Bejelentett munkaviszony
  • SZÉP kártya cafeteria (évente nettó 350 000 Ft)
  • Generali Company Care egészségbiztosítás
  • Céges autó – magánhasználatra is
  • Home office lehetőség
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök

Munkavégzés helye és ideje:

  • Budapest XIII. kerület (Dózsa György úti metróállomástól 5 perc sétára)
  • 40%-ban irodai jelenlét, 60%-ban otthoni munkavégzési lehetőség
  • Hétfőtől-szerdáig 8:00-17:00-ig, Csütörtökön 8:00-16:30-ig, Pénteken 8:00-15:00-ig (fél órás ebédszünettel)

Amennyiben felkeltette érdeklődésedet a meghirdetett pozíció, küldd el önéletrajzodat a „Jelentkezés” gombra kattintva!

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].