Feladatok:
- Beérkező alapanyag és kiszállított késztermék tételek naprakész rögzítése, kapcsolódó bizonylatok, számlák kezelése, egyeztetése
- Vevői megrendelések rögzítése, feldolgozása, beszerzési megrendelések készítése, nyomon követése
- Cégen belüli kommunikáció a kapcsolódó területekkel
- Beérkező alapanyag és kiszállított késztermék tételek naprakész rögzítése, kapcsolódó bizonylatok, számlák kezelése, egyeztetése
- Fuvarokmányok készítése
Az állás betöltéséhez szükséges:
- Minimum középfokú végzettség
- 1–2 év szakmai tapasztalat logisztikai vagy beszerzési területen
- Angol nyelvtudás
- Jó terhelhetőség és hatékony stresszkezelés
- MS Office, ERP szoftver (preferált: SAP) ismeretek
- Precíz és pontos munkavégzés, adatrögzítés
- Kereskedelmi és logisztikai folyamatok ismerete
- Jó kommunikációs készség
Előnyt jelent:
- SAP ismeret
- Gazdasági felsőfokú végzettség, előnyben a kereskedelmi vagy logisztikai szakirányok
Amit kínálnak:
- Versenyképes fizetés és éves bónusz
- SZÉP kártya (cafeteria)
- Átfogó egészségbiztosítási csomag
- Utazási támogatás
- Folyamatos fejlődési lehetőség
Munkavégzés helye: Szolnok
Jelentkezés módja:
Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].
Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!