Ugrás a tartalomra

Kárrendezési adminisztrátor

A Generali Biztosító Zrt. meghatározó piaci szereplő hazánkban, évek óta stabil piaci részesedéssel. A szervezetben dolgozók elszánt csapatként, munkájukkal támogatják a Generali Biztosító gazdasági tevékenységét, eredményességét. Az utazási biztosítások specialistájaként egy kis létszámú, összetartó csapatként működik, egy nagy cégcsoport tagjaként. Szenvedélyes és lelkes szakértőkből álló csapata azon dolgozik, hogy partnerei számára kimagasló támogatást nyújtson a minél magasabb ügyfél-elégedettség elérése érdekében.

Feladatok:

  • Számítógépes adatrögzítés, adatfeldolgozás
  • Szerződések, káranyagok dokumentálása (papír alapú és elektronikus)
  • Iratrendezés
  • Egyéb adminisztráció

Elvárások:

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Felhasználói MS Office ismeretek
  • Gyors, pontos és proaktív munkavégzés
  • Kiváló együttműködési készség

Előnyt jelent:

  • Adatrögzítési tapasztalat

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti email címen.

Kárrendezési adminisztrátor

Budapest
Szakmai gyakorlat, diákmunka

Frissítés dátuma: 12.06.2025

Állás megosztása

Hasonló állások