Feladatok, amikben számítanak Rád:
- Bejövő és kimenő számlák ellenőrzése, feldolgozása
- Banki utalások előkészítése, pénztárkezelés
- Kintlévőségek és szállítói tartozások nyomon követése
- Könyvelési tételek előkészítése és rögzítése a könyvelő rendszerben
- Adatszolgáltatások, pénzügyi kimutatások készítése
- Havi és éves zárásokban való közreműködés
- Kapcsolattartás külső partnerekkel és belső osztályokkal
- Pénzügyi és számviteli adminisztráció
Téged keresnek, ha:
- Szakmai felsőfokú végzettség és/vagy mérlegképes könyvelői végzettség
- Legalább 1 év könyvelői/számviteli tapasztalat
- Alapvető könyvelési és pénzügyi ismeretek
- Pontosság, megbízhatóság, önálló munkavégzés, támogatói attitűd
- Jó Excel- és adminisztrációs készség
- Tanulási hajlandóság és csapatszellem
Előnyt jelent:
- ERP rendszer (pl. Odoo, Kulcs-Soft, stb.) ismerete
Amit kínálnak Neked:
- Stabil, magyar tulajdonú, környezetbarát tevékenységet végző vállalat
- Fejlődési és tanulási lehetőség a pénzügy–számvitel területén
- Összetartó, támogató csapat
- Hosszú távú, biztos munkahely
- Munkába járási támogatás
- Heti 2 nap home office lehetőség
Munkavégzés helye:
- 1103 Budapest, Gyömrői út 108-126. X épület
Munkarend:
- Teljes munkaidő
- Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra
Jelentkezés módja:
- Küldd el lehetőleg fényképes önéletrajzodat és a bérigényed megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].
Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!