
It Support Specialist
- Alap- és haladó szintű ügyfélszolgálati és technikai támogatás biztosítása hardverekhez, szoftverekhez és SAP rendszerhez
- Megoldatlan technikai problémák továbbítása magasabb szintű támogatási csapatok felé
- Végfelhasználói problémák gyors beazonosítása és megoldása, szükség esetén továbbítása
- Technikai információk érthető közvetítése a felhasználóknak, folyamatos kapcsolattartás a hibaelhárítás során
- Felhasználók oktatása új eszközök és technológiák használatára
- Szoftverek telepítése és eszközök, felhasználók beállítása szabványos eljárás szerint
- Incidensek, belső folyamatok és karbantartási tevékenységek dokumentálása
- Megelőző karbantartási feladatok végzése előírások szerint
- Eszközök és szoftverek nyilvántartása és beszerzése
- Támogatás telefonrendszerekhez, biztonsági kamerákhoz és más IT-megoldásokhoz
- Együttműködés hardver- és szoftverbeszállítókkal
- Vírusirtók és egyéb szoftverek telepítése/frissítése
Elvárások / Requirements
- 2–5 év tapasztalat Windows környezetben és számítógépes hálózatok karbantartásában
- Aktív középfokú Angol nyelvtudás írásban és szóban
- Kiváló kommunikációs és interperszonális készségek
- Jó kapcsolatteremtő készség
- Számítógépes rendszerek, hálózatok, internetbiztonság és adatvédelem alapos ismerete
- Rugalmasság a munkaidőn kívüli hibaelhárításhoz és karbantartáshoz
- Önálló munkavégzés
Amit nyújtunk / Benefits
- Változatos feladatok
- Támogató munkakörnyezet
a0tbI00000IRgbtQAD