
IT Service Desk Agent - German speaking
- IT-hibajelentések, kérdések és változtatási kérések kezelése.
- Ügyfél támogatása telefonon és írásban.
- Hibajegyek kezelése, ellenőrzése és irányítása.
- Kapcsolattartás az ügyfelek és a második szintű támogatást végző kollégákkal, szolgáltatási jegyek figyelemmel kísérése.
- Tudásbázis rendszeres frissítése és karbantartása.
Elvárások / Requirements
- Felsőfokú német és középszintű angol nyelvtudás szükséges. További nyelvek ismerete, például portugál, francia, spanyol vagy olasz nyelven, előnyt jelent!
- Legalább 1 év first level IT-támogatásban vagy Customer Service területen szerzett tapasztalat.
- Szolgáltatásorientált szemlélet, pontosság és elkötelezettség.
Előnyt jelent:
- MS Office alkalmazások ismerete.
- Releváns IT-szakképzés (IT-tanuló, szakiskola vagy hálózati technológia területén végzett műszaki főiskolai képzés stb.).
Amit nyújtunk / Benefits
- 50% Home Office
- Egészségbiztosítás
- Bejárás támogatás
- Cafeteria
a0tbI00000IrSWtQAN