Ugrás a tartalomra

IT Service Desk Agent - German speaking

  • IT-hibajelentések, kérdések és változtatási kérések kezelése.
  • Ügyfél támogatása telefonon és írásban.
  • Hibajegyek kezelése, ellenőrzése és irányítása.
  • Kapcsolattartás az ügyfelek és a második szintű támogatást végző kollégákkal, szolgáltatási jegyek figyelemmel kísérése.
  • Tudásbázis rendszeres frissítése és karbantartása.

Elvárások / Requirements

  • Felsőfokú német és középszintű angol nyelvtudás szükséges. További nyelvek ismerete, például portugál, francia, spanyol vagy olasz nyelven, előnyt jelent!
  • Legalább 1 év first level IT-támogatásban vagy Customer Service területen szerzett tapasztalat.
  • Szolgáltatásorientált szemlélet, pontosság és elkötelezettség.


Előnyt jelent:

  • MS Office alkalmazások ismerete.
  • Releváns IT-szakképzés (IT-tanuló, szakiskola vagy hálózati technológia területén végzett műszaki főiskolai képzés stb.).

Amit nyújtunk / Benefits

  • 50% Home Office
  • Egészségbiztosítás
  • Bejárás támogatás
  • Cafeteria

a0tbI00000IrSWtQAN

IT Service Desk Agent - German speaking

Budapest
Home office / Hibrid

Frissítés dátuma: 26.06.2025

Állás megosztása