
Pozíció leírása / Job description
Ha van legalább 2 év irodai tapasztalatod, szeretsz szervezni, adminisztrálni, és szívesen támogatnál egy elismert ügyvédi csapatot a háttérből, nálunk a helyed!
Lokáció: 2. kerület
-
Az ügyvédi munka napi támogatása, dokumentumok előkészítése és rendszerezése
-
Ügyfelekkel való kapcsolattartás e-mailben és telefonon
-
Találkozók, határidők, feladatok szervezése, koordinálása
-
Számlázási és egyéb pénzügyi adminisztrációs feladatok
-
Irodai folyamatok gördülékeny működtetése, adatbázisok frissítése
-
Irodaszer beszerzés, az iroda mindennapi működésének biztosítása
Elvárások / Requirements
-
2 év irodai tapasztalat
-
Kiváló szervező- és kommunikációs készség
-
Precíz, pontos munkavégzés, jó problémamegoldó hozzáállás
-
Magabiztos számítógépes ismeretek (MS Office, e-mail, naptárkezelés)
-
Angol nyelvtudás szóban és írásban
Amit nyújtunk / Benefits
-
Versenyképes fizetés
-
Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy barátságos, igényes irodai környezetben
-
Szakmai fejlődési és tanulási lehetőségek
-
Sokrétű, változatos munkakör
