Ugrás a tartalomra

Pozíció leírása / Job description

Ha van legalább 2 év irodai tapasztalatod, szeretsz szervezni, adminisztrálni, és szívesen támogatnál egy elismert ügyvédi csapatot a háttérből, nálunk a helyed!

Lokáció: 2. kerület

  • Az ügyvédi munka napi támogatása, dokumentumok előkészítése és rendszerezése

  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás e-mailben és telefonon

  • Találkozók, határidők, feladatok szervezése, koordinálása

  • Számlázási és egyéb pénzügyi adminisztrációs feladatok

  • Irodai folyamatok gördülékeny működtetése, adatbázisok frissítése

  • Irodaszer beszerzés, az iroda mindennapi működésének biztosítása

Elvárások / Requirements

  • 2 év irodai tapasztalat

  • Kiváló szervező- és kommunikációs készség

  • Precíz, pontos munkavégzés, jó problémamegoldó hozzáállás

  • Magabiztos számítógépes ismeretek (MS Office, e-mail, naptárkezelés)

  • Angol nyelvtudás szóban és írásban

Amit nyújtunk / Benefits

  • Versenyképes fizetés

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy barátságos, igényes irodai környezetben

  • Szakmai fejlődési és tanulási lehetőségek

  • Sokrétű, változatos munkakör

Randstad Hungária Kft. logó

Irodavezetői Asszisztens

Hungary
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 13.06.2025

Állás megosztása

Hasonló állások